RavenE Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Okej, känner att jag måste skriva nu. Någonting som jag stört mig på väldigt mycket den senaste tiden, är att om man är i "Allmänt"-delen, och klickar på den senaste tråden (man ska då komma till det senaste inlägget), så kommer man oftast till ett inlägg några sidor bak. Jag kommer till exempel alltid till det här inlägget om jag klickar på skoltråden. Är det bara för mig, eller lider alla av denna bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Okej, känner att jag måste skriva nu. Någonting som jag stört mig på väldigt mycket den senaste tiden, är att om man är i "Allmänt"-delen, och klickar på den senaste tråden (man ska då komma till det senaste inlägget), så kommer man oftast till ett inlägg några sidor bak. Jag kommer till exempel alltid till det här inlägget om jag klickar på skoltråden. Är det bara för mig, eller lider alla av denna bugg? Som du kanske har läst så har många problem med varddagssnack. Jag minns även att Hultan nämnde något om det, det var någon uppdatering som han inte fick eller vad det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Som du kanske har läst så har många problem med varddagssnack. Gällde inte det knappen för att gå till senaste olästa post? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Gällde inte det knappen för att gå till senaste olästa post? Jo, är det inte det du pratar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Jo, är det inte det du pratar om? Nej. Menar senaste posten i den tråden. Tar detta som ett exempel. Klickade jag på humortråden här, så hamnade jag på ett inlägg som skrev den 13 januari. Klickar jag på humortråden ifrån den här "menyn", så ska jag komma till det senaste inlägget i den tråden. Right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Om jag klickar på den orangea knappen i spel-forumet kommer jag alltid till gamla posts. Enbart i spel-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Nej. Menar senaste posten i den tråden. Tar detta som ett exempel. Klickade jag på humortråden här, så hamnade jag på ett inlägg som skrev den 13 januari. Klickar jag på humortråden ifrån den här "menyn", så ska jag komma till det senaste inlägget i den tråden. Right? Jaha, uhm. Har aldrig testat det där, ser aldrig "Allmänt"-delen på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Ehm, har inte det problemet, men minns att jag har haft. Jag använder bara knappen "View New Posts" som är oerhört användbar. Oftast i min GTAsajten-meny uppe i berktygsfältet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Jag har detta problem till och från, det är jättre jättre jätte störande!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Brukar lösa sig efter relogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Det är ju inte en bugg? Det är ju meningen, så kommer man till de posts som man inte läst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Det är ju inte en bugg? Det är ju meningen, så kommer man till de posts som man inte läst... Ehm, har du ens läst RavenEs första inlägg eller? Jag kommer till exempel alltid till det här inlägget om jag klickar på skoltråden. Du tror inte att han läst det inlägget redan, efter att ha hamnat där X antal gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 såg det sen, men orkade inte editera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts