Crusader Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Trailer Vet inte riktigt vad man ska säga när Uwe Boll ligger bakom. Fast nu har ju saker förändrats när han inte kan lura pengar ur Tyskland längre så detta är väl typ hans sista chans att visa att han kan göra annat än skräp... men jag väntar mig inga mirakel. Med tur kanske vi får en OK action-film. Trailern såg rätt OK ut... bättre om den inte hade hetat Far Cry eller varit baserat på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Njaaah, det luktar flopp här. Trailern gjorde mig inte det minsta intresserad av filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Njaaah, det luktar flopp här. Inget tvivel om den saken. Uwe Boll är alltid Uwe Boll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 C-film utan tvekan, herregud så tråkig och klysche aktig den verkar vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Oh noes.. Luv-boll >-< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Filmen verkar riktigt kass, men jag ska nog ändå se den eftersom Don S. Davis är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Haha. Ser sjukt skoj ut. Kommer garanterat se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Kommer nog se den. Jag gillar filmer som är så dåliga att de blir kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Patetiskt. Kan de inte ge pengarna till någon som kanske kan göra en vettig film istället för att slänga pengarna i sjön genom att ge dem till Boll? Redigerad 16 februari, 2008 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts