Crusader Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Första trailern på den efterlängtade 4:e delen i Indiana Jones sagan: IndianaJones.com/ (Alternativ Svensk version HÄR!) Yahoo.com Att ladda ned i HD: http://downloads.paramount.com/mp/indianaj...ailer1_480p.mov http://downloads.paramount.com/mp/indianaj...ailer1_720p.mov http://downloads.paramount.com/mp/indianaj...iler1_1080p.mov Biopremiär: 22 Maj 2008 Skådespelare: Harrison Ford (Indiana Jones 1-3), Shia LaBeouf (Transformers), Karen Allen (Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark) och Cate Blanchett (The Lord of the Rings). Manus: George Lucas (Star Wars 1-6, Indiana Jones 1-3) Regi: Steven Spielberg (Jaws, Indiana Jones 1-3) IMDb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Det ser ut som en schyst bioupplevelse med polarna... jag måste bara se de första tre filmerna först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Gillar (åtminstone så brukade jag göra det) de tre första filmerna, och det ska självklart bli spännande att se fyran. Känns dock som att det kan bli flopp, men jag vet inte. Jag ska då se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Gillar verkligen de första tre, så jag hoppas innerligt att fyran blir bra. Vore synd på en sån bra serie om den var dålig. Och som någon sade; det blir en film man ser på bio med vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Filmen ser ut att bli riktigt bra faktiskt. Effekterna, komedin... ska lätt se den här på bio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Man ska väl inte förvänta sig att den är lika bra som dom tidigare men den är säkert tuff och påkostad och kommer säkert gå på bio för att kolla in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Stort fan av indiana jones (:!!! men harrison ford är ju äldre än bibeln. kommer nog bli bajs då (:!!! synd att det bara finns tre filmer med indiana jones och typ hundra med young indiana jones Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Åh, jag avskyr den där pojken som spelade huvudrollerna i Transformers och Disturbia. Det ska ändå bli spännande att se vad de kan åstadkomma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Längtar verkligen. Gillar de tre första. Längtar även efter nästa spel till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Åh, jag avskyr den där pojken som spelade huvudrollerna i Transformers och Disturbia. Det ska ändå bli spännande att se vad de kan åstadkomma. Hehe, jag tycker han är rätt cool faktiskt. Annars tror jag filmen kan bli helt okej. Lite småmysig biofilm. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts