GiZmo Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Också besviken på RD3, har inte testat LAN än men det kanske kan vara kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Också besviken på RD3, har inte testat LAN än men det kanske kan vara kul Du kan ju alltid va med oss någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Generals tycker jag också är roligare. Men RA3 är väldigt kul ändå. Förresten... Jag har "fastnat" på Mission 3 hos Rising Sun. Med "fastnat" menar jag att spelet crashar varje gång jag klarar uppdraget! Någon som vet varför detta händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Generals tycker jag också är roligare. Men RA3 är väldigt kul ändå. Förresten... Jag har "fastnat" på Mission 3 hos Rising Sun. Med "fastnat" menar jag att spelet crashar varje gång jag klarar uppdraget! Någon som vet varför detta händer? Yaarh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Yaarh. Men det måste gå att fixa på nåt sätt -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Har samma problem som sniper fast på 5 uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts