Fiskaren Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Måste faktiskt hålla med Alle90 och säga att den gammla Tanyan var i alla fall av vad man har fått se av filmen verkar vara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Fast jag tror nog att Jenny McCarthy kommer fixa det bra ändå. Har visseligen bara sett henne i ett par TV-serier och så men hon verkar rätt OK. Men Kari Wuhrer har jag alltid gillat (Speciellt i Eight Legged Freaks) så det är lite synd att hon inte kommer spela Tanya igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Nya Tanya är ju mycket hetare i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Denna.... Du vet, brunhårig och inte dålig skådespelare. För RA är ju verkligen världskänt för sina gedigna och smått spektakulära skådespelarinsatser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Fast jag tror nog att Jenny McCarthy kommer fixa det bra ändå. Har visseligen bara sett henne i ett par TV-serier och så men hon verkar rätt OK. Men Kari Wuhrer har jag alltid gillat (Speciellt i Eight Legged Freaks) så det är lite synd att hon inte kommer spela Tanya igen. Mjo, man ska väl inte döma hunden efter pälsen För RA är ju verkligen världskänt för sina gedigna och smått spektakulära skådespelarinsatser. Funny guy? Det hade räckt med något enklare du vet... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Har sällan sett fram så mycket emot en spelrelease, om jag ska vara ärlig! Rå-diggade ettan och tvåan, och det jag sett av trean verkar sjukt nice. Kul med Peter Stormare som galen vetenskapsman i cutscenes, också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Women of Red Alert 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Idag släpptes Red Alert 3 här i Europa. Und guess what.. Jag håller nu på att installera det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Idag släpptes Red Alert 3 här i Europa. Und guess what.. Jag håller nu på att installera det! Kul. Säg vad du tycker om det snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 (redigerad) Den nya tanyan var ju iaf inte helt fel, har hunnit med att spela lite smått. Spelet verkar iaf vara grymt och kameran är härlig! Redigerad 30 oktober, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 (redigerad) Haha jag gillar Peter Stormare när han pratar engelska med rysk brytning^^ Är på mission 2 nu har inte hunnit spela så mycke pga av flytten. Redigerad 31 oktober, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Kul. Säg vad du tycker om det snart Jag..är..förälskad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Jag..är..förälskad! Det är jag med.. Nästan! Kanske blir ett köp snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Det är jag med.. Nästan! Kanske blir ett köp snart Please do. Då måste vi lira Co-op! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Blir också ett köp av mig fort ja får pengar eller kanske önskar mig det till jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Eh, ja jo. Red Alert 3. Klarar min dator det? (macbook pro, 8600m gt osv...) Gansska intresserad då jag har spelat och älskat de tidigare RA-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Eh, ja jo. Red Alert 3. Klarar min dator det? (macbook pro, 8600m gt osv...) Gansska intresserad då jag har spelat och älskat de tidigare RA-spelen. Din dator klarar säkert av spelet. Spel som utvecklas av EA brukar inte koncentrera sig så mycket på grafik som de gärna fått göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Eh, ja jo. Red Alert 3. Klarar min dator det? (macbook pro, 8600m gt osv...) Gansska intresserad då jag har spelat och älskat de tidigare RA-spelen. Det böööör puttra på fint i låga inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Eh, ja jo. Red Alert 3. Klarar min dator det? (macbook pro, 8600m gt osv...) Gansska intresserad då jag har spelat och älskat de tidigare RA-spelen. Du skulle kunna testa det på http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest. Vet inte riktigt hur mycket man kan lita på testet men det borde vara någolunda "accurate". Här tappar man ord som om man hade haft hål i fickan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlackJack Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Spelat red alert 3 nu... Måste säga att jag finner generals och tw roligare. Blev lite besviken på 3:an nu fast de duger i MP mode på lan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts