StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 En helt klart personlig åsikt dock. Visst, spelet var inte värdelöst men knappast bra IMO. Fult, stelt och segt. MP är okej på lan. Fult, Stelt och Segt har inget med spelkänslan att göra. Spelet var värdelöst och kort, men roligt att spela för att det var såpass simpelt. Ta en tank och meja ner en hel map. Skojsigt värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Bump! Trailer för Red Alert 3 finns ute. Ser gosigt värre ut. http://www.gametrailers.com/player/34141.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Ser ut som en liten Kopiea av RA 2 imo . Men hoppas de kommer uppgradera grafiken lite grann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 /me plockar fram sina Red Alert 1 skivor och tittar lömskt på skärmen och säger: It's time Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) Ser ut som en liten Kopiea av RA 2 imo . Men hoppas de kommer uppgradera grafiken lite grann. Det gjorde det faktist, men Red Alert 2 var ett jätte bra spel, och nu med en bättre motor och bättre grafik, nya enheter och en ny campaign. Kan det bli bättre Red alert 2 var 2D och det där ser mer 3D ut ser tydligt mycket bättre ut om man tittar på en bild från Red alert 2 Redigerad 24 maj, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Fler gosiga bilder hos FZ. Där kan man bl.a. se de nya lagets enheter. Det verkar som dom kommer att ha transformersliknande fordon. http://www.fz.se/bilder/?id=66564 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Ser löjligt färgglatt ut, och alla mechs med mera sabbar imo. Redigerad 26 maj, 2008 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Ser löjligt färgglatt ut, och alla mechs med mera sabbar imo. Spelet är mer som en blandning av Red Alert 2 och Tiberian Sun, men att dom inte skulle göra det som RA1 var ju inte helt oväntat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Ser löjligt färgglatt ut, och alla mechs med mera sabbar imo. Håller med dig där. Sen ser det inte ens ut som att det är Red Alert 3 hoppas verkligen att de uppdaterar grafiken en aning bättre innan de släpper detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Sen Westwood la av har alla strategispel (från EA iaf) förlorat sin charm. RA 2 var nästan magiskt ju. Jag kommer ihåg hur länge jag och en kompis körde mot och med varandra på hans två datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Verkar ju som sagt läskande. Men jag stör mig på dom stora likheterna mellan RA2 och RA3. Inte bara att grafiken är otroligt påminnande utan många ljud är tagna från RA2, Inte ens tema låten är omgjord Men minns fortfarande dom stunder man satt på skoldatorn och lirade LAn i skolan på rasterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Verkar ju som sagt läskande. Men jag stör mig på dom stora likheterna mellan RA2 och RA3. Inte bara att grafiken är otroligt påminnande utan många ljud är tagna från RA2, Inte ens tema låten är omgjord Men minns fortfarande dom stunder man satt på skoldatorn och lirade LAn i skolan på rasterna Att ljuden är desamma är ju bara plus på nostalgifaktorn. Sen hur ni får 3D att likna 2D är ett mysterium. Men, men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Att ljuden är desamma är ju bara plus på nostalgifaktorn. Sen hur ni får 3D att likna 2D är ett mysterium. Men, men. Håller med, Spelet är färgglatt och fint. Vattnet är otroligt bra gjort och jag längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Tanya Interview Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Tanya Interview Saknar riktiga Tanya, vill inte ha någon blindin bella på klack skor ute på fältet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Saknar riktiga Tanya, vill inte ha någon blindin bella på klack skor ute på fältet Killen som aldrig spelade red alert 2, aye? ---- Det grymmaste är väl ändå att Tim Curry spelar den sovietiska ledaren! I'M JUST A SWEET TRANSVESTITE! Spelet i sig vet jag inte. Balansen är rätt dålig och grafiken är för plottrig tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Killen som aldrig spelade red alert 2, aye? Killen som spelade mycket RA2 på rasterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Killen som spelade mycket RA2 på rasterna... Okej, och hur var din bild av "gamla Tanya"? Hon hade ju inte direkt världens mest skyddande klädsel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Okej, och hur var din bild av "gamla Tanya"? Hon hade ju inte direkt världens mest skyddande klädsel. Denna.... Du vet, brunhårig och inte dålig skådespelare. Hon var bättre i RA2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts