kicken Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Well, aftonbladet är blaska ja. Och bloggar också. Men att dessa två herrar som driver Sveriges största spelblogg har skrapat ihop en lista på hela 88 spel som släpps i framtiden och där GTA IV vinner är värt att göra en tråd av. Det är mycket intressant läsning. Vad tycker ni? Längtar ni efter något spel mer än GTA IV? Är dom värdiga vinnare? The länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 ''Och sen visar det sig ändå att det är popup-problem och dålig bilfysik.'' ''Inte fullt lika utflippad som i "San Andreas" efter Los Santos. Jag återkommer till "Gudfadern". Rockstar har ju själva hävdat att den här delen ska stå sig mot filmens stora maffiaklassiker. Vad säger du om det?'' ''riktat in sig på en verkligare framställning finns alla chanser i världen att göra det där riktigt raka, råa och hårdkokta spelet som känns smart och vuxet. Kristofer: Jag tänker givetvis skolka från jobbet.'' Citerade bra meningar från texten Är mest oroad för bilfysiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Citerade bra meningar från texten Är mest oroad för bilfysiken. Mm, fysiken har int evarit den bästa i tidigare GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Mm, fysiken har int evarit den bästa i tidigare GTA Om du inte förstår vad han menar så är det nog det att han är rädd för att bilfysiken ska ändras för mycket, och den äldre fysiken kommer försvinna helt. Fysiken i dom gamla GTA-spelen har varit helt ok enligt mig, varierat mellan realistiskt och arkad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Det jag menar är att jag hoppas på en stor förändring eftersom bilfysiken suger dase i alla gtaspel. Den är nästan acceptabel, men inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Intressant läsning och intressanta tankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Om du inte förstår vad han menar så är det nog det att han är rädd för att bilfysiken ska ändras för mycket, och den äldre fysiken kommer försvinna helt. Fysiken i dom gamla GTA-spelen har varit helt ok enligt mig, varierat mellan realistiskt och arkad. Fysiken i de gamla spelen är kullt. Ta det inte ifrån oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Jag vill gärna ha VC-fysik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Gillar känslan när man sitter bakom ratten i Driver Parallel Lines. Kombinera den känslan och destruktionsfysiken i Burnout Takedown och Flatout 1 och 2 så blir det perfekt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Jag vill gärna ha VC-fysik Varför? Förstår inte varför folk vill ha som i de gamla spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Varför? Förstår inte varför folk vill ha som i de gamla spelen. Antagligen för att dom gillade den fysiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Varför? Förstår inte varför folk vill ha som i de gamla spelen. Varför? Den är fulländad om man vill stunta, vilket är enda anledningen till att jag spelar GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Varför? Den är fulländad om man vill stunta, vilket är enda anledningen till att jag spelar GTA Aha, det förklarar saken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 (redigerad) Inget med självaste trådtiteln att göra, men jag tyckte detta inlägg av spelbloggen var såpass intressant så jag fick tanken att posta den här. Så, läs den! Redigerad 1 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Inget med självaste trådtiteln att göra, men jag tyckte detta inlägg av spelbloggen var såpass intressant så jag fick tanken att posta den här. Så, läs den! Finns den händelsen med i något filmklipp? Skulle vara kul att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Finns den händelsen med i något filmklipp? Skulle vara kul att se. Den finns. Jag vet inte i vilken, men kolla igenom de nyaste videosarna på R* hemsida. Kan leta upp den senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts