emo Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Verkligen, och jag har aldrig påstått något annat. Det verkar inte skribb fatta. Och ingen har påstått att du påstått det, elr påstår du något annat, isf kan jag påstå att jag hade fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Verkligen, och jag har aldrig påstått något annat. Det verkar inte skribb fatta. The FUCK you on about? Och ingen har påstått att du påstått det, elr påstår du något annat, isf kan jag påstå att jag hade fel The fuck YOU on about? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Null Vote. Pastafarianism! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Jag brukar se hur kreationister postar länkar till YouTube- klipp som bevis för deras teorier, så jag antar att det är okej för oss icke-kreationister att göra samma sak. Heltklart de mest knäckande filmerna som motbevisar kreationism to date (det är en serie på 17 filmer, nästa del finns alltid som ett videosvar). [youtube-old]BS5vid4GkEY[/youtube-old] Ska förresten skicka iväg det hela till VenomFagX själv för att se om han har lust att svara på filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Jacker, den serien är bra! Här är tre av dom allra bästa användarna på Youtube som motbevisar kreationister: http://www.youtube.com/user/cdk007 http://www.youtube.com/user/ExtantDodo http://www.youtube.com/user/potholer54 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Jag brukar se hur kreationister postar länkar till YouTube- klipp som bevis för deras teorier, så jag antar att det är okej för oss icke-kreationister att göra samma sak. Heltklart de mest knäckande filmerna som motbevisar kreationism to date (det är en serie på 17 filmer, nästa del finns alltid som ett videosvar). Ska förresten skicka iväg det hela till VenomFagX själv för att se om han har lust att svara på filmerna. Har tittat till och med nummer 7 nu. Underbart. Hur gick det med VenomFagX? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Ska förresten skicka iväg det hela till VenomFagX själv för att se om han har lust att svara på filmerna. Ja, han har ju iaf lust att svara på PM... ...tills han är totalt ställd mot väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Ja, han har ju iaf lust att svara på PM... ...tills han är totalt ställd mot väggen. Well, jag skickade länken till honom och frågade om han tänkte göra ett eget svar på det. Fick inget var på den frågan... Sedan frågade jag om han hade lust att starta en debatt religösa emellan, så det blir lite kristendom v.s islam t.ex., och inte bara kreationism v.s icke-kreationism. På det svarade han att han inte hade tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Well, jag skickade länken till honom och frågade om han tänkte göra ett eget svar på det. Fick inget var på den frågan... Sedan frågade jag om han hade lust att starta en debatt religösa emellan, så det blir lite kristendom v.s islam t.ex., och inte bara kreationism v.s icke-kreationism. På det svarade han att han inte hade tid. Han svarar aldrig. Men om du kollar hans videos så ser du att han har en hel del anti-islam videos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Han svarar aldrig. Men om du kollar hans videos så ser du att han har en hel del anti-islam videos. Jo, fast det är ju endast "kasta skit, min-religion-är-bättre-än-din"- filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Jo, fast det är ju endast "kasta skit, min-religion-är-bättre-än-din"- filmer. Jo, det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Avsnitt 15 av "Why do people laugh at creationists?" är totalskönt! [youtube-old]Sui4CadfhDM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 (redigerad) Haha, hittade detta bland kommentarerna till en av "Why do people laugh at creationists"- filmerna. "BOOM, HEADSHOT!" Redigerad 29 februari, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Jag dör. [youtube-old]ycOlbgeCvNw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Jag dör. [youtube-old]ycOlbgeCvNw[/youtube-old] Men, Aaaah! http://images.encyclopediadramatica.com/images/c/c9/Mudkip_fire_copy.jpg SNÄÄÄLLA! AAAH!! Inte nog med att hon måste vara den mest jobbiga att lyssna på med hennes häxröst så är hon helt rutten i hjärnan. Har aldrig hört så mycket skit på 5 minuter i hela mitt liv, och aldrig så plågsamt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Verkar iofs som hon driver med obildade kristna i den videon, spana in resten av hennes kanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Verkar iofs som hon driver med obildade kristna i den videon, spana in resten av hennes kanal. Nej tack, jag vill aldrig se något med henne igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Sticker emellan lite. froggie43, den bruden, är en ateist och det där är en satir (som tur är). Står bl a i hennes kanal: Msn: froggie437@hotmail.com Name: froggie43 Atheist to the bone Så man behöver inte oroa sig. Jag votade förövrigt nej/ingen tro (gudsförnekelse räknar inte jag som en tro)/nej. Länge leve Pastafarismen tbh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Bitch got it right. http://www.liveleak.com/view?i=418_1176494781 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Intressant teori Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts