creemen Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Tja! Jag har Gta sa v1.0, och skulle vilja använda Noobmode pga superbike skill. Men jag får bara tag på Noobmode V2.0, spelar det någon roll ifall mitt gta är V1.0 pga för skiten crashar när jag loadar min save fil :S Nej den crashade inte innan jag installerade Noobmode, snälla om någon kan länka till en download till Noobmode V1.0. Jag har testat Google, å den var fan inte min friend idag haha, tack på förhand. Puss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Tja! Jag har Gta sa v1.0, och skulle vilja använda Noobmode pga superbike skill. Men jag får bara tag på Noobmode V2.0, spelar det någon roll ifall mitt gta är V1.0 pga för skiten crashar när jag loadar min save fil :S Nej den crashade inte innan jag installerade Noobmode, snälla om någon kan länka till en download till Noobmode V1.0. Jag har testat Google, å den var fan inte min friend idag haha, tack på förhand. Puss! Om du moddar filen main.scm så kan du INTE använda dina gammla sparfiler. Jag tror att noobmodden gör det. Så det blir att skapa en ny mod eller använda trainer Jävla noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Tror man måste göra en ny sparfil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 hahaha vad gör Noobmode? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts