Vice. Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 (redigerad) Hej! Jag skickade ett PM på gtasajten och jag klistrade in grejer. Och jag råkade komma åt högerpilen tror jag och då blev texten på FF jättetjock! Jag höll alltså Ctrl + V inne. Vet inte om det beror på detta men vet någon vad "standard" är på text mm. Och hur man får tillbka det, det ser sjukt underligt ut nu. Tack på förhand/Vice http://ww2.beffo.se/upload/pic~/8sbhjlsncd7i.jpg Edit: verkar bara vara här på Gtasajten som det är så stor text. =/ Redigerad 13 februari, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Du kan ändra textstorleken genom att hålla in CTRL och samtidigt skrolla för att minska/förstora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Du kan ändra textstorleken genom att hålla in CTRL och samtidigt skrolla för att minska/förstora. Pinsamt... Tack, fick panik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Ctrl + 0 för default igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Eller Visa -> Textstorlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Eller Visa -> Textstorlek Det är ju besvärligt att leta i menyerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Det är ju besvärligt att leta i menyerna? Schh, här listar vi saker för att sätta Vice. på plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Jag visste att det var Vice. som gjort nåt tokigt igen när jag såg denna trådtitel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts