Patrik Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 http://veclock.deviantart.com/art/ycube-1-0-77209788 51 levels. Skulle egentligen vara mer men jag har haft det här spelet liggandes nåt år nu så det var på tiden att få ut det. En level editor följer med, så gör era egna banor och posta här! Ni får följa min slarvigt ihopslängda guide till editorn där på deviantArt. Annars är det bara att fråga här ifall ni undrar över någon funktion. Jao, kom gärna med kommentarer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 *Testar*. Editerar in kommentar efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 http://veclock.deviantart.com/art/ycube-1-0-77209788 51 levels. Skulle egentligen vara mer men jag har haft det här spelet liggandes nåt år nu så det var på tiden att få ut det. En level editor följer med, så gör era egna banor och posta här! Ni får följa min slarvigt ihopslängda guide till editorn där på deviantArt. Annars är det bara att fråga här ifall ni undrar över någon funktion. Jao, kom gärna med kommentarer! Skojigt! Har börjat spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Sött spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 (redigerad) Rise of the evil tables Vafan, något som inte borde hända, hände när jag prövade onda-bord banan Redigerad 12 februari, 2008 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Rise of the evil tables Vafan, något som inte borde hända, hände när jag prövade onda-bord banan Oj, det där borde ha laggat rätt rejält. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Ser gulligt ut, dock laggar de helvete här i skolan. ska lira mer sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Testa.. Vet faktist inte om den äns går att klara.. uggggggggggggggggggggggggggggggggggggggth¯eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee§js„„„„…˜eeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeee™ƒ„„„„xh–––––eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee–––––jheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejh eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee™ƒ…˜eeeeeejheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee––eeeeeeejheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeejheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee™ƒ…˜eejheeeeeeeeeer„„qer„„qer„„qer„„qeeee––eeejhee eeeeeeeeeÄeÄeeeÄeeÄeeeeeeeeejheeeeeeeeee§§‚e‚§§§§§‚e‚§§eeeeeeeeejheeeeeeeeeeeeµeeee eµeeeeeeeeeejheeeeeee™ƒ„ˆ„„„„„„„ˆ„ˆ„„„„„„„ˆ„…˜eeeeeejheeeeeeee–––––––––––––––––––––––eeeeeeejhe¶e¶ e¶¶e¶e¶e¶e¶e¶e¶e¶e¶e¶e¶e¶e¶¶e¶e¶jsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©© © ©©©©©©©©©©©©©©eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅeeÈÆÆÆÆ e ÆÆÆÆÆeÆÆÆÆeÆeeeeÆeeeeeeÆÆeeeÆÆeÊeÆÈÆeeeeeeÆeeeÆeeeeÆeeeeÆeeeeeÆeeÆeÆeeÆÊÆeÈÆÆÆÆeeeÆeeeÆÆÆeeÆeeeeÆeee e eÆeeÆeeÆÆeÊeÆÈeeeÆeeeÆeeeÆeeeeÆeeeeÆeeeeeÆeeÆeÆeeÆÊÆeÈÆÆÆÆeeeÆeeeÆÆÆÆeÆÆÆÆeÆÆÆÆeeeÆÆeeeÆÆeÊeeÅÅÅÅÅÅÅ Å ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©© © ©©©©©©©©©© *edit* Nice.. codequoten fuckade min bana.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Testa.. Vet faktist inte om den äns går att klara.. *edit* Nice.. codequoten fuckade min bana.. Nice, jag klarade den. Men den laggade som fan pga alla fiender. Snyggt med texten där nere. Tog bara in koden i notepad och tog bort mellanrummen så funkade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Nice, jag klarade den. Men den laggade som fan pga alla fiender. Snyggt med texten där nere. Tog bara in koden i notepad och tog bort mellanrummen så funkade den. Funkade inte för mig.. Kan du screena hur det ser ut? slänger upp en textfil med en lite uppdaterad v. av leveln. STELL08.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Funkade inte för mig.. Kan du screena hur det ser ut? slänger upp en textfil med en lite uppdaterad v. av leveln. Screena vad, koden eller leveln? Den såg ut precis som din uppdaterade, dvs inte defekt på något vis. Testade göra en också: lvl.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Är på lv. 34 nu, ganska frustrerande spel när man inte klarar banorna och måste klura ut hur man ska klara dom. Men det är bra jobbat. I like it! Edit: Nu är jag på 45. Mellan 35 och 45 har det känts som att svårighetsgraden sjunkigt lite, det blir bara lättare... Redigerad 16 februari, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts