Jump to content

Hur många gånger har du varit med i media?

kicken
 Share

Hur många ggr har du varit med i.....  

68 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Kom på att jag var med i en till tidningen när jag var liten .. min mamma hade odlat en jättepumpa som vann en tävling i .. största pumpan. Hemligheten var att vattna den med urin som vi på något sätt samlade i en dunk.

Nåja, det var en lite notis med en bild på mig och pumpan där det står stort "VI BRUKAR KISSA PÅ DEN" Smickrande. :)

Ska försöka få upp DN-uppslaget, det ligger i ett fotoalbum någonstans.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Don't remembah..

3-4 gånger i regionala tidningen "Jönköpings Posten". Även i "Habo nytt". 3 gånger för olika innebandy evenemang. 2 SM guld och liknande. 1 gång nu senast i sommras då en snubbe frågade ett par elever (mig ink.) angående hur det var att ta studenten och vad vi ska göra i framtiden.

Har för mig att ena SM-guldet visades i TVsporten på SVT1.

Votez: 4, 0, 1

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som bildobjekt en gång, då jag övade marimba inför Kulturskolans Dag. Sedan skriver jag också för lokaltidningen, så mitt namn har förekommit många gånger, och en liten bild med mitt ansikte likaså! Och när det var Guinness Rekord-dag i Stockholm för ~10 år sedan var jag åskådare, och då var TV4 där. Men jag var bara en åskådare, och hela klippet visades snabbspolat i kvällsnyheterna. Men under fyra-fem bildrutor kunde jag stolt säga "Såg ni det där blå-gröna suddet som svishade förbi? Det var jag!".

Lirar du marimba? Coolt! Sällsynt och underskattat instrument som av nån anledning blivit töntstämplat... :naughty:

T:

Har varit med i den lokala pressen (NA) några gånger, och varit storbild på framsidan av Örebro-Kuriren en gång. När jag var liten var jag med i SVTs "Lilla magasinet".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmen funkade också. :naughty: Vi kommer så tjalla på dig. Ärligt talat, jobbig situation du är i. Har själv tänkt många gånger på hur jag skulle agerat i samma sits. Det brukar visa sig att så fort man polisanmäler är de inte lika kaxiga och sugna på att ge igen längre.

Bara man sticker ut näsan i vädret och visar att man törs så håller dom sig genast borta, dom vågar helt enkelt inte vara lika "tuffa" när dom förstår att folk vågar vittna och anmäla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång i Upsala Nya Tidning när jag var 7 år (tror jag), när jag köpte hoppande bönor på en marknad.

Det var några slags larver som höll till i ett skal som såg ut som en böna. Ochså hoppade dom omkring därinne så att bönan studsade runt.

Andra gången var år 2006 när jag var med i Östhammars Nyheter efter att ha vunnit klubbmästerskap i karate.

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första gången i rampljuset var i ett inslag om en Farbror Fläskkorv :lol: konsert som jag var på när jag var en 6-7 år. Kameran gled förbi mig när vi hoppade upp och ner har jag för mig.

Andra gången var på Globen när jag med min förra skola hade den årliga Luciakonserten där. Även där gled kameran förbi.

Tredje gången var när jag med min förra skola sjöng för Kungen på 50 års dagen. Nu stannade kameran ett tag och filmade mig och några kompisar som stog och drog skämt om monarkin. Tur att ljudet inte kom med :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har väl varit med i lokaltidningen ett par gånger. Första gången var i sexan då jag och min kompis "räddade" julmaten då kommunen hade bestämt att det kostade för mycket att ha julmat i skolan, då startade vi nån namninsamling och räddade julmaten :D

Sen har jag varit med både för hockeyn och innebandyn.

Har dock inte varit med i TV någon gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor