guardian Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Har varit med i sundsvalls tidning två gånger (exept när man var mindreo ch fick såna där "grattis christian på 7 års dagen!" skit). En gång när det var storstädning efter vägen till skatan, då jago ch två polare hade min gamla mazda och dom två slängde upp sopor på flaket i såna där gula säckar, då tog dom kort på vårt hårda, men frivilliga arbete. den andra gången i sundsvalls tidnings motormagasin, då stolt poserande framför rekorden i sommras på raggarträffen i stan, där stog lite info om mig och bilen, bland andra gamla gubbar som hade renoverat bilar var väl det som var så speciellt, att jag var 18 och körde en 65as bil, då extremt få andra gör det i min ålder. sen TV4 var jag väl med nån gnutta i då dom klagade på skolans stängsel ut på E4an för många år sedan. det var väl det. så V:2 V:0 V:1 (om jag minns rätt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Jag stog längst fram med röd och grön jacka bland en massa svartklädda män när SVT direktsände under kungens och drottningens silverbröllop (tror jag). Någon som vill tävla tittarmässigt? Haha, vad gjorde du där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Haha, vad gjorde du där? Jag är osäker men vad jag vet så var jag med min far på resa till stockholm där han tydligen skulle stå med och sjunga för kungen bland annat. Han hade ingenstans att lämna mig och eftersom han hamnade i första ledet så stog jag framför honom = Eget led framför alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 (redigerad) Jag sket ut 16 kilo skit en gång.. Fast jag var med i lokaltidningen en gång när jag va liten..tror jag (har för mig att hela dagiset utom mig kom me.) Votade aldrig varit med på allt utom första såg nyligen att Spamsnuten fick en lycklig bild med i lokaltidningen Redigerad 12 februari, 2008 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Jag har varit med i lokaltidningen (GP) ett par gånger. Då har det främst handlat om något som har med min skola att göra, eller musik. En annan gång var jag med i metro, när dom skrev något om en person i min gamla skola. Jag och en del andra fick vara med på bild och ha en snabb kommentar med. TV har jag varit med i ett par gånger också. En gång på dagis, när jag blev intervjuad av någon på TV4, som undrade lite över hur det skulle kännas för mig att börja skolan till hösten. En annan gång var jag med när jag och en hel del andra försökte slå världsrekord i flest ätna godissnören på två minuter. Sen var jag H&M-modell när jag var liten, men det kanske inte hör hit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 5+ på första (sport) och aldrig på de övriga två. Har väl blivit filmad någon gång när de samlat in bakgrundsmaterial till regionala sändningar, men aldrig medverkat personligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 1. 3 Gånger, en gång i nån snabbintervju om ungdomars alkoholvanor och 2 gånger i "Nyhetsdygnet". 2. Aldrig varit med 3. Samma där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Var med i Trelleborgs allehanda, när vi hade nobell middag i 9:an. Någon gång jag inte minns varför, inget spec... Men idag blev jag o tre i min klass intervjuade till Lokal tidningen angående vårt projekt som man går sista året på gymnasiet. För er som vill veta så handlar det om att vi ska åka ner till Ukraina och göra en film, hjälpa, och få erfarenhet, väldigt kortfattat om vad det handlar om. Vi tar hjälp av Ukrainahjälpen här i Trelleborg, har samlat in saker och fått sponsorer osv. Artikel och bild kommer ut i tidningen, tror hon sa någon av sista dagarna i februari, kommer inte ihåg I TV kan jag inte komma ihåg, bara att min klass för många år sedan fick vara med under inspelningen av hmm vad hette det.. kommer inte ihåg Men det var någon sorts tävling, syntes några gånger men ja Radio har jag aldrig varit med i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 3 gånger i lokaltidning. En gång när jag konfimerade mig, vi hade så kallad fotbollskonfirmation så jag och en kompis stod med vår tränare + en präst och trixade på framsidan av tidningen. Blev intervjuad också. 0 gånger på tvåan. En gång i nationell TV. När J-O Waldner spelade pingis i Kalmr BTK, om de nu heter så, var vi där en gång och spelade pingis med honom. Kinesisk TV var där och filmade och de filmade mig och honom när vi spelade. Du är inte den enda som blivit uppägd i pingis på TV, Paddan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Vart med i media ett par gånger, ni vet sidorna där dom skickar in kort på folk som fyller år osv, där har jag vart med ett par gånger, sen i lokaltidningen när dom skrivit om matcher man spelat i. Sen har jag en internationell karriär också, ett japanskt tv-bolag filmade och interjuvade min klass på gymnasiet när vi lagade mat, en lokal tv-station från Los Angeles gjorde samma sak, om det visades vet jag dock inte, antar det. Sen har jag blivit intervjuad i Finsk tv och massa med lokaltidningar och rikstäckande tidiningar när Jackie Arklöv sköts ner framför mig och min kompis utanför min skola, konstigt nog var då ett finskt tv-team först på plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 (redigerad) Vart med i media ett par gånger, ni vet sidorna där dom skickar in kort på folk som fyller år osv, där har jag vart med ett par gånger, sen i lokaltidningen när dom skrivit om matcher man spelat i. Vilket sport? Fotboll? edit: Vilken Redigerad 13 februari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Lokala tidningen +5 Lokala TV-kanaler 1 - 2 gånger Nationell TV en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 V: 2+ 1 eller 2 ggr, articklar om vår skola/lag V: 0 v: 1 Vårt lag vart intervjuat av Tv4 för Läääänngggee ssseeeennnn do.c vet jag inte om det sändes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Vote1: 1 - Har varit med i Ljusdalsposten på en bild där jag och en barndomskompis åker på ett traktordäck nerför en pulkabacke. Vote2: 0 Vote3: 3 - Sen i tv var jag med som publik i Söndagsöppet , då gick jag årskurs 6 eller 7, publik i Parlamentet under ring 2 i gymnasiet (tror det var tvåan iaf) och så är jag med i -->denna <-- reklamfilm som sändes ganska mycket för några månader sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Har varit i den lokala tidningen (Östgöta Correnspondenten) många, många gånger. Första gången var när vi började i ettan, då jag och en kompis var med på förstasidan. Var med på flera bilder under lågstadiet, minns bland annat en när jag tar en kompis keps och håller upp den i luften (jag var och är mycket längre än honom). Jag såg ut som värsta mobbaren, trots att vi bara skojade lite. Minns också att jag varit med på bild under talangjakt eller något liknande. Och under en utflyktsdag till slottet där Heliga Brigitta levde. I nian var jag i tidningen tre gånger. Första gången blev jag och en god vän haffade i cafeterian av en reporter och en fotograf som började fråga massor om hur stökigt det var på helgerna och grejer. Jag lyckades klämma ur mig något i stil med "ungdomarna måste aktiveras, och just nu finns det inte tillräckligt med aktiviteter som lockar dem". Jag kom med på en stor bild på mittuppslaget! Andra gången blev jag också haffad i cafeterian. De frågade mig om i vilken stad jag helst ville gå på gymnasiet. Jag svarade "Motala är ju lite närmre, men jag tänker ändå gå i Linköping eftersom vi troligtvis ska flytta dit inom några år." Dagen efter läser jag i tidningen (under en sådan där "fråga fem" eller vad det heter. det var en ganska stor och ful bild på mig såklart): "Jag ska gå i Linköping eftersom vi ska flytta dit." Grejen med detta var att jag, och resten av min familj fick VÄLDIGT många frågor i stil med: "Jag lästa att ni skulle flytta! När då? Kommer Ante hinna gå ut högstadiet?" Etc. Jävla media, de ska alltid vinkla allt. Sedan var jag med på en "presskonferens" (två lokaltidningar och representanter från olika skolor i kommunen) där vi pratade om avslutningsaktiviteterna som skulle vara på avslutningskvällen i nian. Det roliga med det här är att killen jag och några kamrater åkte dit med, en fritidsledare som jobbade i cafeterian, hade fått för sig att jag var skolans "värsting"! Jag fick veta i efterhand att han var jättenervös över att jag skulle säga något dumt som skulle få skolan att se dålig ut i media... Jag har även varit med på tv, på Kanal Lokal (tidigare Nollettan), där de intervjuade våran familj om våran enorma häck som vi har runt trädgården. Jag hade upp-lugg och jättestora tänder. (Gick i femman) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Sedan var jag med på en "presskonferens" (två lokaltidningar och representanter från olika skolor i kommunen) där vi pratade om avslutningsaktiviteterna som skulle vara på avslutningskvällen i nian. Det roliga med det här är att killen jag och några kamrater åkte dit med, en fritidsledare som jobbade i cafeterian, hade fått för sig att jag var skolans "värsting"! Jag fick veta i efterhand att han var jättenervös över att jag skulle säga något dumt som skulle få skolan att se dålig ut i media... Hahahaa! Jag gled av stolen liiite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Hahahaa! Jag gled av stolen liiite! Jag har än idag inte den blekaste om hur han fick de tankarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Länk tack! =) Inte OG, som gick på Kalla fakta för ett tag sedan? http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=3087744 Här, filmen är borta verkar det som, jag kan inte se den iallafall, artikeln är dock kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=3087744 Här, filmen är borta verkar det som, jag kan inte se den iallafall, artikeln är dock kvar! Filmen funkade också. Vi kommer så tjalla på dig. Ärligt talat, jobbig situation du är i. Har själv tänkt många gånger på hur jag skulle agerat i samma sits. Det brukar visa sig att så fort man polisanmäler är de inte lika kaxiga och sugna på att ge igen längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 (redigerad) Filmen funkade också. Vi kommer så tjalla på dig. Ärligt talat, jobbig situation du är i. Har själv tänkt många gånger på hur jag skulle agerat i samma sits. Det brukar visa sig att så fort man polisanmäler är de inte lika kaxiga och sugna på att ge igen längre. Fungerar inte för mig. Hur fick du den att fungera? Fungerade i IE! Redigerad 13 februari, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts