guardian Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 jag gillar falconer( ) den är en ''rigtig'' gangster bil och den är snygg (och klaga inte på varandras bil smak) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Varför har du inte med Duesenberg? Det är väl en av de snabbaste bilarna i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Varför har du inte med Duesenberg? Det är väl en av de snabbaste bilarna i spelet? dom heter väll Trauenberg har jag för mig om du menar dom långa röda och dom är svart där bak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 dom heter väll Trauenberg har jag för mig om du menar dom långa röda och dom är svart där bak? Den här bilen menar jag, de kanske heter nåt annat i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Den här bilen menar jag, de kanske heter nåt annat i spelet. i spelet heter dom trauenberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 dom heter duesenburg och på bilden e de en lyx model av duesenburg(de finns många vet u) inte en rally model!! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts