emo Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Fick idéen från game reactor där dem tagit inlägg från forum om spel man aldrig kan tänka sig att sälja så jag frågar er, har ni något spel som ligger nära hjärtat, motivera om ni vill. annars fuck it! Skulle även vara bra om ni väljer ett spel av en viss serie så man gör en "uppoffring" Jag kommer aldrig sälja något av spelen jag har nu (har redan sålt dem jag inte finner lämpliga att ha) men om jag absolut måste sälja ett par skulle jag aldrig sälja: Metal Gear Solid 3 Bästa spelet i serien enligt mig. Och det har det bästa spelslutet någonsin av alla spel jag någonsin spelat. Resident Evil 4 Skönaste skräck-äventyret någonsin. Ratchet and Clank Bästa storyn i serien, bästa vapen i serien, helt enkelt bäst i serien. Tycker 3st är ett bra tal att "behålla" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Arc: Twilight of the Spirits Underbar story och ett helt unikt stridssystem som jag faktiskt aldrig sett någon annanstans. Jurassic Park Det här spelet hade jag till Sega Mega Drive när jag var mindre. Ligger uppe på vinden någonstans. Det här spelet bringer många fina minnen tillbaka. Även fast spelet "glappar" litegranna så skulle jag inte sälja det om det inte var för riktigt stor summa pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 (redigerad) Grand Theft Auto: Vice City och Tom Clancy's Splinter Cell Älskar dem båda, främst eftersom det var de två första 'riktiga' spelen jag ägde. (Hade bara kassa datorer innan) Spelen i sig är ju så himla underbara med. Och så är det någon skillnad mellan gamla och nyköpta spel. Förr var de i en kartongförpackning, och man fick med klistermärken och grejer, det är inte samma sak längre. Jag har kvar Splinter Cell-klistermärket och även VC:s klistermärke och plansch. Synd bara att min kompis misshandlade min kartong ganska rejält när han lånade VC för några år sedan.. Redigerad 11 februari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Pouy Pouy 2 Grymt spel, har säkert spelat det mer än alla GTASpel tillsammans. Nej, förmodligen inte. Men det här spelet spelade jag otroligt mycket när jag var liten. Alla GTASpel Ja, jag är en GTAnörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 GTA: San Andreas har jag svårt att skilja mig från. Jag har sålt min PS2:a och alla andra spel. Men jag har kvar GTA:SA, någonting speciellt med det. Det får bli kvar som minne efter min goa PS2 tid. Börjar ångra att jag sålde GT4 och Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Rock N' Roll Racing Bland dom första bil spelen jag kört vad jag minns,Grym musik som jag lyssnar på än idag (Ozzy m.m vill säga) Och även skönt multiplayer läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Red Alert Första RTS spelet jag spelade och även det andra spelet jag spelade i hela mitt liv. Lika kul då som nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 GTA: San Andreas har jag svårt att skilja mig från. Sant. Jag har inte varit så spelintresserad egentligen. Har spelat lite här och var. Bubble Bobble är ju annars härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Crash Bandicoot spelen till Playstation(1). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Alla GTASpel Crash Bandicoot spelen till Playstation(1). Samt Return to Castle Wolfenstein (som var mitt första "nya" spel, innan hade jag kass dator) Battlefield 1942 Rollercoaster (1) Globetrotter 2 Trackmania Worms World Party Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Jag skulle inte tveka att sätta en kniv i var och en av er för att få behålla mitt Rumble Racing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Mitt gamla Nintendo 8-bitars och tillhörande spel är det enda jag inte kan tänka mig att sälja, resten har jag nog faktiskt redan sålt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 jag kan aldrig säga att jag aldrig ska sälja ett visst spel för det kommer alltid nångång jag behöver pengarna mer än massa spel som dammar bara! men jag ångrar djupt att jag sålt alla GTA-spelen från GTA på Ps, till SA på Ps2.. alltså alla spelen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Jag skulle dräpa enhörningar och dra ilsksna pirater i skägget om det krävdes för att få behålla mitt KotOR 1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Fast å andra sidan så har jag aldrig sålt ett spel... kommer nog inte heller göra det på länge iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Jag skulle inte tveka att sätta en kniv i var och en av er för att få behålla mitt Rumble Racing. oh, det är underbart OnT: Battlefield 1942 SimCity 4 Pizza $yndikatet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Att ingen har sagt det än. Half-Life Skulle aldrig sälja mitt Half-Life. Kanske inte det spel jag spelat mest men absolut ett av mina favorit spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Oh yeah, försök dra GTA:SA ifrån mig med trettio blåblodiga hingstar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Call Of Duty 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Medal of honor- Front line. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts