Grumpy Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Känner att mitt val av kostym är helt fel i detta väder.. Halloweenfest på fredag, sen bröllop på lördagen så man vill ju inte dra på sig en förkylning.. :s Att kom kläd till bröllopet sådär passar sig nog inte. Haha. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Jag kommer typ att bli tvingad till att klä ut mig något till Halloween. Jag var sugen på ringvålnad ett tag, men samtidigt så funderar jag på om jag inte ska klä ut mig till något lite mer subtilt. Tror trots allt att det är utgång senare, och då pallar jag inte springa runt i svarta lakan och svärd. Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Jag kommer typ att bli tvingad till att klä ut mig något till Halloween. Jag var sugen på ringvålnad ett tag, men samtidigt så funderar jag på om jag inte ska klä ut mig till något lite mer subtilt. Tror trots allt att det är utgång senare, och då pallar jag inte springa runt i svarta lakan och svärd. Tips? Joo, det är sjukt kul att vara utklädd bland främlingar på krogen. En gång var jag indian, och en gång var jag Björnbuse. Alla överseriösa krogbroilers glor så dant men eftersom jag är rätt stor så har jag inte fått någon smäll än i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Någon som vet en bra svensk sida där man kan beställa kostymer och liknande? gärna hyffsat snabba leveranser med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Någon som vet en bra svensk sida där man kan beställa kostymer och liknande? gärna hyffsat snabba leveranser med Finns fan inte. Finns massa svenska sidor, men dom har fan 20 års leveranstid på allt, inga undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2012 Bump! Ska på fest med temat "Ryssland" nästa lördag, och eftersom det är studentarrangerat så får man tolka det väldigt fritt... Men jag har inga idéer. Jag äger en sådan där luden låtsaspälsmössa med öronlappar (som går att sätta upp mot huvudet), men vad har man mer liksom? Ifall ni har tips på något som en grupp om tre personer kan klä ut sig till så mottages det också gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2012 Bump! Ska på fest med temat "Ryssland" nästa lördag, och eftersom det är studentarrangerat så får man tolka det väldigt fritt... Men jag har inga idéer. Jag äger en sådan där luden låtsaspälsmössa med öronlappar (som går att sätta upp mot huvudet), men vad har man mer liksom? Ifall ni har tips på något som en grupp om tre personer kan klä ut sig till så mottages det också gärna. Sätt på dig luvan, köp en massa leksaksbokstäver av siffran 5, klistra dem över din muskulösa, närapå nakna kropp och kalla dig Ryssfemman hela kvällen. Brudar i massor. #jaglovar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2012 Bump! Ska på fest med temat "Ryssland" nästa lördag, och eftersom det är studentarrangerat så får man tolka det väldigt fritt... Men jag har inga idéer. Jag äger en sådan där luden låtsaspälsmössa med öronlappar (som går att sätta upp mot huvudet), men vad har man mer liksom? Ifall ni har tips på något som en grupp om tre personer kan klä ut sig till så mottages det också gärna. Träningsoverall och gympaskor? Allt billigt går hem. Odla moppefjun, var smutsig i ansiktet och drick för guds skull ingenting förutom vodka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2012 (redigerad) Ett annat förhållandevis enkelt alternativ är ju att använda en traditionell vit/blårandig tröja istoppad i ett par passande byxor. Har du en vit sjömanshatt så är ju looken fulländad! edit: Knyt en vit/blå tröja runt halsen med. Redigerad 26 januari, 2012 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2012 Skaffa en flat-top frisyr, röda shorts och boxningshandskar. Gissa vem du föreställer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2012 Grymma förslag, tack! Ett annat förhållandevis enkelt alternativ är ju att använda en traditionell vit/blårandig tröja istoppad i ett par passande byxor. Har du en vit sjömanshatt så är ju looken fulländad! edit: Knyt en vit/blå tröja runt halsen med. Fast, va? Ryssar ≠ sjömän, eller är det något jag har missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2012 Finns massor att klä ut sig till, speciellt inom kommunismen. Typ Stalin med livvakter eller ett politiskt parti. Finns även massor av löjliga "in sovjet russia", då kan man typ vara allt! Några av de snyggare och klassigare utklädnaderna som också är lätta är en kostym+ röd tjöja med sovjets symbol på. Jag klädde ut mig till en rysk kypare ala jönssonligan, var dock inte så snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2012 Ett annat förhållandevis enkelt alternativ är ju att använda en traditionell vit/blårandig tröja istoppad i ett par passande byxor. Har du en vit sjömanshatt så är ju looken fulländad! edit: Knyt en vit/blå tröja runt halsen med.Detta och glöm inte att ta med en baguette...? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2012 Grymma förslag, tack! Fast, va? Ryssar ≠ sjömän, eller är det något jag har missat? Detta och glöm inte att ta med en baguette...? Vad fan, har ni helt ärligt aldrig sett ryska sjömän på film eller? идиоты... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2012 Det blev konståkare! Utförandet blev väl lite sådär, men det var en riktigt kul kväll. Lite kallt att springa runt i trikåbrallor bara... Förresten så googlade jag på "Sällskapsresan" och fick fram världens bästa maskerad. fan vad roligt när folk går in för det! http://lisahsamuelsson.blogg.se/2010/july/mora-30-ar.html 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2012 Är det någon som sitter på en extremt representativ bild för vad man hade på sig under 90-talet? Ja, det är en sådan fest... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2012 Är det någon som sitter på en extremt representativ bild för vad man hade på sig under 90-talet? Ja, det är en sådan fest... Kanske? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2012 Är det någon som sitter på en extremt representativ bild för vad man hade på sig under 90-talet? Ja, det är en sådan fest... Var det inte sent 90-tal som alla skulle visa halva kalsongerna? och bära "buffaloskor"? Släng på en tamagotchi på nyckelringen och du är good-to-go! ...pottfrilla om du är ambitiös nog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2012 Är det någon som sitter på en extremt representativ bild för vad man hade på sig under 90-talet? Ja, det är en sådan fest... Fy fan vad roligt! Kika på de tidiga säsongerna av Vänner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2012 Är det någon som sitter på en extremt representativ bild för vad man hade på sig under 90-talet? Ja, det är en sådan fest... TL:DR; Höga jeans, SKITHÖGA. Fula bruna skor, äcklig för stor skjorta med äckliga färger. Fy fan, 90-talet är ett jävla piss decennium. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts