Boomer Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Du måste ju klä ut dig till allas våran favorit. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Lättaste att är ju att klippa ett par ögonhål på ett lakan och dra över dig. Brrr! KKK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Jag gick som Ronny en gång. Du vet, "Ronny och ragge". Satta på mig slitna jeans, en jensväst mm och som polisonger skar jag ut 2 bitar ur en gul madrass och klistrade på dem på en keps så att de hängde på sidan av huvudet. Det blev fina fisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Hitler. Du behöver: Tusch/lösmustasch, något slags militärisk uniform eller liknande (helst enfärgad), stövlar, några järnkors (järn och järn, det duger lika bra med en plåtbit), samt lite vanvett och storhetsvansinne. Du måste ju klä ut dig till allas våran favorit. http://youtube.com/watch?v=68xqHoeAk6o lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 (redigerad) Hoppas jag inte kommer försent med mitt geniala förslag nu! ..fast fortfarande gurka låter ruskitgt frästande Men beror ju också på hur man vill vara...kul att vara oseriös och dra på en kebab (no offens) Luffare. de gått hem, dra på dig trasor och en liten flaska i en papperspåse så e allt kirrat! EDIT: Glöm inte att du inte får duscha på ett antal veckor om du ska vara luffare. Redigerad 12 februari, 2008 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 KKK! Ku klux klan OT: Klä ut dig till en lodis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Ku klux klan http://www.geocities.com/mpetrie98/MasterOfTheObvious.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 http://www.geocities.com/mpetrie98/MasterOfTheObvious.jpg http://www.fstdt.com/funnyimages/uploads/421.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 http://www.fstdt.com/funnyimages/uploads/421.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Det börjar faktiskt luta åt Günther nu.. Vet fan inte vad jag ska göra med håret, dock. Mitt hår är rätt kort i nacken nu för tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Tack för tipsen, alla! Det blev Günther och fyfan vad jag gjorde succé. Ska försöka hitta en bra bild.. Edit: Jag och Lisa Simpson ägde hela festan. Redigerad 16 februari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Var nånstans var denna festen? En på jobbet sa att han skulle på maskerad idag eller så var det i helgen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Var nånstans var denna festen? En på jobbet sa att han skulle på maskerad idag eller så var det i helgen.. Östergötland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Javohl! Nu skall klassen ha lite roligt innan lovet nästa vecka i form av en maskerad. Tyvärr har jag saftig torka på idéer, så har någon nån idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Är det något tema över huvud taget? Har du några vänner som är sugna på att samarbeta? Björnligan är ett ganska enkelt, men hett tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Seppo, det finska fyllot. Skägg och mustasch, en ful keps från någon bensinmack, någon riktigt ful mönstrad skjorta, en smutsig jacka från 90-talet och stålull på bröstet. Nackdelen är att du bara får dricka sprit, så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Jorå, vi kan bli tre stycken björnbusar, lite magert (både antal och kroppsmässigt..) men det får vi väl fixa med stoppning! Haha, tyvärr är det inget tema men eftersom det är tre mediaklasser som ska ha roliga aktiviteter så kommer väl antagligen ett tema vara mot filmens värld, paparazzis och så vidare. Björnligan lät dock jävligt intressant faktiskt! Ska ta och rota fram lite kläder så får vi se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Känner att mitt val av kostym är helt fel i detta väder.. Halloweenfest på fredag, sen bröllop på lördagen så man vill ju inte dra på sig en förkylning.. :s 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts