R8N Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 Det roligaste var att köra titanic från england till new york. Riktig titanic kännsla att köra riktigt snabbt och ställa sig längst fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Kan man gå runt på båtarna? liksom gå in i hytterna och kuta runt som en skadad fjolla på däck medans man har "cruise control" i så båten kör av sig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 12 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Kan man gå runt på båtarna? liksom gå in i hytterna och kuta runt som en skadad fjolla på däck medans man har "cruise control" i så båten kör av sig själv? man kan gå runt på båten JA, men bara utsidan + komandobryggan. Man kan styra båten även när man går omkring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Drog ner det här idag, lite småkul men fattar inte så mycket, hur binder man ihop båtar, eller byter båt in-game? Testade Titanic Jungfruresan, men båten går i 2 km/h , går den inte snabbare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 13 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Drog ner det här idag, lite småkul men fattar inte så mycket, hur binder man ihop båtar, eller byter båt in-game? Testade Titanic Jungfruresan, men båten går i 2 km/h , går den inte snabbare? Det är endast 2008 års upplagan det går att binda ihop båtar, för att lära dig det så gör uppdraget som jag tror heter "rescue a yach" och när det gäller titanic så tar det upp till 21 minuter innan sen når sin topphastighet av 22 knop som är ungefär 36 kmh. Andledningen att det ser ut att gå sakta är för man inta har nått att gämföra med tilexempel träd och andra båtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 14 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2008 Nä tyvär läs på dera hemsida, man får välja mellan olika hamnar och hav men inget sverige tyvär men jag rekomenderar ändå spelet väldigt kul Jag köpte spelet i söndags. Riktigt kul må jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Kan man gå runt på båtarna? liksom gå in i hytterna och kuta runt som en skadad fjolla på däck medans man har "cruise control" i så båten kör av sig själv? Delvis inne i titanic, skulle bli för mycket att bygga upp orginalet. Drog ner det här idag, lite småkul men fattar inte så mycket, hur binder man ihop båtar, eller byter båt in-game? Testade Titanic Jungfruresan, men båten går i 2 km/h , går den inte snabbare? Jag minns inte hur snabbt jag fick upp min i men det var minnst 40 knop tror jag, kanske mer minns inte. --- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Jag minns inte hur snabbt jag fick upp min i men det var minnst 40 knop tror jag, kanske mer minns inte. --- Omöjligt! Har du kommit upp i 40 knop har du kört med Red Jet 4 eller med någon av motorbåtarna, att komma upp i så höga hastigheter med de övriga fartygen är som sagt helt omöjligt. ----- Själv har jag också spelet, köpte det bara någon dag efter release har jag för mig. Riktigt kul faktiskt, roligast att köra Free roaming och med Pride of Rotterdam. Har inte försökt så mycket med uppdragen än, men det blir väl att börja mer med dem så småningom. Redigerad 16 mars, 2008 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Hur bärgar man båtar i free roaming? Jag har hört att man måste klara "Assist the yachtsmen with defect engines" uppdraget, vilket jag gjort. Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts