Xersize Skrivet 2 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2015 Jag vet inte varför, men jag fick för mig att för första gången kolla hur många plays jag har på mina låtar på Spotify. Jag har som sagt aldrig kollat in det tidigare, så döm av min förvåning när min låt "Cannibalistic Instinct" ligger på närmare 5.000! Som jag skrev ut på min Facebook sida så är 5k ingenting för någon som redan har sig ett namn, men för el ung grabb ifrån en liten stad med stora drömmar så känns det faktiskt ganska så ofattbart. Det gjorde utan tvekan min kväll! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2015 En live inspelad låt av rang med Ma__Cipriani ikväll! Läs: Satir! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2015 (redigerad) Drog en Cornelis. Redigerad 20 februari, 2015 av xstreem 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2015 Barrett-låtar är ganska mongo och kul att spela. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 20 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2015 (redigerad) Har för skojs skull gjort en version på en Lana del Ray-låt. Bara för att. Klickely klick! Redigerad 20 februari, 2015 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2015 Är sjukt sugen på att spela in någon cover och lägga upp, men jag känner inte riktigt att jag vågar. Har sjungit inför publik en gång i mitt liv och även om det var kul så har det alltid känts lite pinsamt efteråt. Kommer säkert kännas likadant om jag spelar in någonting och lägger upp det på Youtube/Soundcloud/what evaaa. Men det vore kul! Jag spelar mycket Nick Drake nu, han var så fruktansvärt begåvad. Om jag ska spela in något av hans verk så måste det bli rättvist, liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 februari, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2015 Är sjukt sugen på att spela in någon cover och lägga upp, men jag känner inte riktigt att jag vågar. Har sjungit inför publik en gång i mitt liv och även om det var kul så har det alltid känts lite pinsamt efteråt. Kommer säkert kännas likadant om jag spelar in någonting och lägger upp det på Youtube/Soundcloud/what evaaa. Men det vore kul! Jag spelar mycket Nick Drake nu, han var så fruktansvärt begåvad. Om jag ska spela in något av hans verk så måste det bli rättvist, liksom. Kom igen Fellan! Helvete vad taggad jag blev nu, några öl i kroppen men vafan? Kör! Jag vill höra dig sjunga. Såhär då! Gör du det, så gör jag det! Tummis! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2015 Kände att jag ville spela in en knepig Barrett-låt till. Det är bara rock n roll. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2015 Skrev en liten låt byggd på referenser till andra låtar och artister. Tio internets till personen som kan spotta alla. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 12 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2015 Skön dänga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2015 Kom igen Fellan! Helvete vad taggad jag blev nu, några öl i kroppen men vafan? Kör! Jag vill höra dig sjunga. Såhär då! Gör du det, så gör jag det! Tummis! Från mig till dig. Jag sjunger inte, jag spelar bara lite gitarr. Nästa steg är att sjunga. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 mars, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2015 Från mig till dig. Jag sjunger inte, jag spelar bara lite gitarr. Nästa steg är att sjunga. IIdH0z36DHE&feature=youtu.be Extremt vackert, dina ord kvävs av bakfylla och du kastar dig in ett så vackert stycke på gitarren. Tack! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2015 (redigerad) Allt för att tagga till sitt lag! Redigerad 16 mars, 2015 av Ma__Cipriani 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2015 Extremt vackert, dina ord kvävs av bakfylla och du kastar dig in ett så vackert stycke på gitarren. Tack! Haha, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 27 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2015 Sitter för mig själv i fylla igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2015 Sitter för mig själv i fylla igen. Du har en skön dialekt! Gillar't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2015 (redigerad) En kvälls pilsnerpimplande ledde till detta. Märkte att jag skrev fel på texten i videon på ett ställe men...FUCK THAT! Redigerad 9 april, 2015 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2015 Gjorde visa av en Misfitsdänga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2015 Gjorde visa av en Misfitsdänga. Z-R4rRXodnQ MIKET BRA! Du blir bara bättre och bättre min vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 22 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2015 (redigerad) Vet inte riktigt vad jag ville få fram med den här, var återigen rätt dragen när det begav sig... Men jag tror sensmoralen är att lukta på sig själv innan man luktar på andra Redigerad 22 april, 2015 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts