Xersize Skrivet 18 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2014 Ni är fakking kungar om ni hjälper mitt band och röstar på vår singel Mexiko i P3 Osignat. Vore tokfett att få spelas i radion på Lördag. Ligger på sjunde plats nu och måste hålla oss inom topp 10 för att få stanna. Snälla snälla sprid och rösta! TACK http://p3osignat.sverigesradio.se/submission/2138037 Redan gjort, grabben! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 19 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2014 (redigerad) Fantastisk låt, Weener. Önskar er all lycka, ni har självklart min röst. ...men vad i helvete, inte fan har jag nån Facebook eller Twitter Går det verkligen inte att rösta på normalt sätt? Redigerad 19 februari, 2014 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2014 Håller på och jobbar på en bootleg på en av Savants låtar. Såhär långt har jag kommit nu, om någon vill höra https://dl.dropboxusercontent.com/s/rwlg7gz2v40r74j/origin_4.mp3 Ni får kanske skruva upp volymen lite eftersom jag har lämnat mig lite svängrum inför när jag ska mastra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2014 (redigerad) Spelade in en akustisk ep med bandet förra helgen. Hemmainspelning, men ändå helt okej kvalitet. Lyyssssnaa!!! [spotify]spotify:album:74fmSf8szrrclkzmMg69RP Min länk Redigerad 4 april, 2014 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 20 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2014 Tillägnar denna låt alla som missade att Systembolaget stängde 17.00 på skärtorsdagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2014 Lekte i FL Studio och gjorde lite cp-musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2014 Lekte lite med gitarren och spelade in lite mysmusik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 juni, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2014 Här är vår debut-EP! Vore kul om ni lyssna, spred och sa vad ni tyckte om den 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2014 https://soundcloud.c...tet-p-n-t-litet Här är vår debut-EP! Vore kul om ni lyssna, spred och sa vad ni tyckte om den Det är ju inte riktigt min stil men jag lyssnade lite ändå och tyckte det lät väldigt fint, bra jobbat Av ren nyfikenhet: om målet är, vilket jag förmodar, att slå igenom - begränsar man sig inte när man sjunger på svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2014 (redigerad) Vad jag jobbar på just nu: http://clyp.it/wouuaejh.mp3 Redigerad 12 juni, 2014 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 juni, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2014 Det är ju inte riktigt min stil men jag lyssnade lite ändå och tyckte det lät väldigt fint, bra jobbat Av ren nyfikenhet: om målet är, vilket jag förmodar, att slå igenom - begränsar man sig inte när man sjunger på svenska? Tusen tack ska du ha! Det värmer. Angående genombrott måste man väll börja nånstans och att skriva på svenska känns mest naturligt för mig. Målet har aldrig varit att bli störst fort och slå utanför. Hade nöjt mig med att låtarna spelades på radio och man får spela i olika städer faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2014 Här är en halvtaskigt mixad version av låten jag har tänkt ska runda av mitt kommande 40-minuters-psykedelisk-rock-n-roll-yolo-swag-projekt. Ge mig några månader att finslipa låtar, en spännande synth och lite sånglektioner så kan det nog till och med låta riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2014 Hej, dubbelpost. Jag har spelat in en massa trams nu och slängt ihop det i en ljudvägg jag kallar Somewhere 'round Mars, en hyllning till yttre rymden och människans roll däri. Dra en lyss om ni behagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 17 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2014 (redigerad) Inför kommande skivan så kommer jag med jämna mellanrum släppa demos, snippets och någon enstaka singel. Första är ute nu, och om ni inte trodde att rap och säckpipor går ihop: tänk om! Xersize - Bagpipes (Demo snippet) Redigerad 17 augusti, 2014 av Xersize 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 6 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2014 Blev en fjanta-på-låt igen igår kväll, det var så länge sedan jag gjorde en. Halvsvängigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 19 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2014 Det är med stor glädje jag får lov att presentera den första låt jag någonsin skrev, överfört till datorn från ett kassettband inspelat 1998. Jag var övertygad om att detta band (enda kopian) gick sönder och försvann för tio år sedan, men minnet svek tydligen när jag ikväll i eufori fann bandet och vemodet försvann! Det är jag, Andreas Olsson och Mattias Wedin som sjunger. Texten är skriven av mig och musiken av Mikael Olsson. Njut! 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2014 (redigerad) Det är med stor glädje jag får lov att presentera den första låt jag någonsin skrev, överfört till datorn från ett kassettband inspelat 1998. Jag var övertygad om att detta band (enda kopian) gick sönder och försvann för tio år sedan, men minnet svek tydligen när jag ikväll i eufori fann bandet och vemodet försvann! Det är jag, Andreas Olsson och Mattias Wedin som sjunger. Texten är skriven av mig och musiken av Mikael Olsson. Njut! Garvböl! Så mycket bättre än väntat! Redigerad 19 september, 2014 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2014 Ja vad fan, hade det varit åttiotal hade ni lätt kunnat konkurrera med The Pinks! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2014 Vad gör man när tristessen långsamt kryper sig på? Jo, man drar fram gitarren och spelar in lite trams. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 19 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2014 Efterlängtat skivsläpp från mig, hoppas det smakar. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts