Tweak Skrivet 7 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2013 Ett AP till den som sätter låten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2013 (redigerad) Ett AP till den som sätter låten! I wanna be adored! Edit: Hade redan sett den videon! Kände mig galet VIP! Redigerad 7 februari, 2013 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 februari, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2013 Lyssna gärna på mitt senaste alster, en sommardoftande, svängig poplåt från GÖTEBORG. Slå på 720p och upplev Göteborg från höjden! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 21 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2013 Lyssna gärna på mitt senaste alster, en sommardoftande, svängig poplåt från GÖTEBORG. Slå på 720p och upplev Göteborg från höjden! Lika skön och svängig som alltid. Jag gillar't! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 8 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2013 (redigerad) Senaste freestylen som jag sände live via Bambuser är nu uppe på YouTube, men har klippt bort de ungefär 5 minuter prat innan och efter, så bara rappen. Ganska nöjd ändå för att vara freestyle, blev lite kort bara men det får fungera! EDIT: Sorry för dubbelpost Redigerad 8 mars, 2013 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 14 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2013 (redigerad) Lyssna gärna på mitt senaste alster, en sommardoftande, svängig poplåt från GÖTEBORG. Slå på 720p och upplev Göteborg från höjden! Du ooooooch jag, lyssnar på en podcast! Coolt! Mysig låt också. Redigerad 14 mars, 2013 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2013 Satte mig precis på bussen och drog igång podcasten, bra skit, häftigt Weener! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 mars, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2013 Haha tack ska ni ha pojkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 11 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2013 Jag brukar inte posta här så ofta, men har funnits här ett tag. Hej, hej! Leo heter jag, skulle vilja visa upp något för er fina pojkar. En ganska uppenbart ironisk låt som kanske någon av er som bor i Stockholm eller någon wb-gangsta förort kan relatera till. Hier. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2013 Xersize har konkurrens! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2013 Jag brukar inte posta här så ofta, men har funnits här ett tag. Hej, hej! Leo heter jag, skulle vilja visa upp något för er fina pojkar. En ganska uppenbart ironisk låt som kanske någon av er som bor i Stockholm eller någon wb-gangsta förort kan relatera till. Hier. diZSWW_D58o Haha, roligt. Påminner en hel del om Karusellen. Skrev dock främst för att komplimentera ditt nick, måste vara ett av forumets roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 18 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2013 Xersize har konkurrens! Tar det verkligen som en komplimang! Haha, roligt. Påminner en hel del om Karusellen. Skrev dock främst för att komplimentera ditt nick, måste vara ett av forumets roligare. Tack! Liknar karusellen? Jorå, det har du en poäng i. Alltid kul att underhålla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2013 Jag har börjat göra lite musik för skojs skull. Jag är definitivt inte så duktig än och det brukar sluta med att jag bara gör ett stycke av låten innan jag tröttnar för jag inte blir nöjd. Håll till godo: https://soundcloud.com/nimnlol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 19 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2013 Har suttit och tryck på den här låten sen 2011, nu är den ute! Vad tycker ni? Konstruktiv kritik, hjälp mig bli bättre! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2013 Har suttit och tryck på den här låten sen 2011, nu är den ute! Vad tycker ni? Konstruktiv kritik, hjälp mig bli bättre! Det är verkligen inget fel på din musik. Beatet var bra producerat och du har schysst flow. Min konstruktiva kritik är väl kanske på ett annat plan än just musiken. Jag tycker det är jättebra att du har hiphopen att uttrycka dig genom för som vanligt lyser din frustration, hämndlystenhet och nästan infantila våldsamhet igenom. Jobba på de sakerna istället. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 21 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2013 Det är verkligen inget fel på din musik. Beatet var bra producerat och du har schysst flow. Min konstruktiva kritik är väl kanske på ett annat plan än just musiken. Jag tycker det är jättebra att du har hiphopen att uttrycka dig genom för som vanligt lyser din frustration, hämndlystenhet och nästan infantila våldsamhet igenom. Jobba på de sakerna istället. Varför kan det inte komma fler kommentarer som denna? Det här ger mig något att gå på! Det berättar klart och tydligt vad som gillas, vad som inte gillas, vad jag bör jobba på osv. Tack så mycket, det uppskattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2013 https://soundcloud.com/nimnlol/wednesday Försökte mig på något åt deadmau5-hållet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2013 (redigerad) Den Svenska Adeln - Riter & Teorem Postrock om en fiktiv kult: temaalbum indelad i två partier, det första om praktik - det andra om teori. Lyssna gärna! Redigerad 23 maj, 2013 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2013 Jag kämpar vidare med min nya lilla musikskaparhobby. Har börjat göra mer "kompletta" låtar nu. För tillfället kämpar jag mest med att få till klös i refrängen samt hur tusan jag mixtrar/mastrar på rätt sätt, för jag gör definitivt inte rätt just nu. Här är mitt senaste verk i alla fall, det heter Friendly Call och har lite vocals från Dr Strangelove: https://soundcloud.com/nimnlol/friendly-call Sedan gjorde jag en låt som heter Psycho (med vocals från filmen) som jag aldrig orkade mixa klart riktigt: https://soundcloud.com/nimnlol/psycho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts