Frenzy Skrivet 15 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2011 Här kommer en låt jag skrev till en brittiskt tjej jag träffade på min tågluff i Amsterdam. Jag har lånat melodin till Abbas "Honey Honey" och gjort en egen tolkning. Kanske kul för nån att höra. Satte du henne? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 (redigerad) Min vän Erik är musiker. Här är hans senaste låt, med medhörande musikvideo. Gissa forumiten. Redigerad 16 augusti, 2011 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2011 Ny låt! Säg gärna vad ni tycker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2011 Kände bara för att lägga lite snabba rader, vad tycks? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2011 Från och med idag finns officiellt Tim, Face Berlin inte längre. Jag är lite ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2011 Från och med idag finns officiellt Tim, Face Berlin inte längre. Jag är lite ledsen. Men, vad f...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2011 Men, vad f...? Vår ena gitarrist tappade motivationen och hur mycket vi än försökte så lyckades vi inte övertala honom till att det går att få oss back on track igen. Jag är besviken på honom. Vi hade i alla fall fyra helt klara låtar och två eller tre till som kunde jobbas på. Allt arbete och all energi som har lagts ner på de låtarna är förgäves nu när vi inte ens kommer att spela in det vi hade klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2011 Fan vad tråkigt... Hade gärna hört mer av er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2011 (redigerad) Okej att posta covers här också? Två kompisar har gjort en cover på Save Tonight och vill ha lite marknadsföring för sitt band One Life. Ignorera att filmen är jääättegul. Redigerad 21 september, 2011 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=FvJEIp6rNNM En låt som många säkert kan känna igen sig i, har filat på texten väldigt väldigt länge och blev nöjd med den. Rätt lång låt, men tyckte det var viktigt att få med all text 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Det här är helgens fångst: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 En låt som många säkert kan känna igen sig i, har filat på texten väldigt väldigt länge och blev nöjd med den. Rätt lång låt, men tyckte det var viktigt att få med all text Den var nästan lite för vacker... Sitter ärligt talat och gråter nu, är sanslöst imponerad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Den var nästan lite för vacker... Sitter ärligt talat och gråter nu, är sanslöst imponerad! Ohfan! Tack som bara den! Sjukt tacksam och smickrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Här kommer en låt jag skrev till en brittiskt tjej jag träffade på min tågluff i Amsterdam. Jag har lånat melodin till Abbas "Honey Honey" och gjort en egen tolkning. Kanske kul för nån att höra. Satte du henne? ????????????? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2011 DEN SVENSKA ADELN - ANEMISK OCH BLÖDIG Jag och min gode vän Erik Engström har nu gjort ett album - klicka rubriken för att lyssna och ladda ner - med titeln Anemisk och Blödig. Vi har även gjort en musikvideo, som mest går att likna med en novellfilm eller ett sound- and visionkollage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 Jag är typ säker på att ni inte bryr er, men det skiter jag i. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 Jag är typ säker på att ni inte bryr er, men det skiter jag i. Vad använder du för program att skapa din musik med? När TFB har splittrats så känner jag att jag vill ta mig an någonting nytt, typ genom att göra musik via datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 DEN SVENSKA ADELN - ANEMISK OCH BLÖDIG Jag och min gode vän Erik Engström har nu gjort ett album - klicka rubriken för att lyssna och ladda ner - med titeln Anemisk och Blödig. Vi har även gjort en musikvideo, som mest går att likna med en novellfilm eller ett sound- and visionkollage. Som helhet är det fruktansvärt dåligt, skamligt dåligt. Men det vet du nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 Vad använder du för program att skapa din musik med? När TFB har splittrats så känner jag att jag vill ta mig an någonting nytt, typ genom att göra musik via datorn.Linux Multimedia Studio. Det finns även till Windows, som jag använder det på. Det är jättesimpelt, men jag känner att det uppfyller mina behov. Fast den fjärde låten gjorde jag i Fruity Loops för flera år sedan, vilket är ett program jag inte har ork att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2011 Linux Multimedia Studio. Det finns även till Windows, som jag använder det på. Det är jättesimpelt, men jag känner att det uppfyller mina behov. Fast den fjärde låten gjorde jag i Fruity Loops för flera år sedan, vilket är ett program jag inte har ork att använda. Alright, jag får titta närmare på det. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts