Lajnux Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 (redigerad) Här har ni nya låten! Min egen lilla remix på "Down On Me", helvete vad grymt det blev! Text finns i videon för de intresserade, ta er gärna en titt och sprid det som AIDS! http://www.youtube.c...h?v=D_9zzkgAg1g Favoriserade. Redigerad 23 mars, 2011 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Tack så mycket Ni får gärna hjälpa mig sprida den på diverse sidor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 Gick loss i FL Studio 9 och spelade in ett stycke musik. Lugnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 Gick loss i FL Studio 9 och spelade in ett stycke musik. Lugnet. Damn.... Älskar det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 Rotade fram en annan grej jag gjorde i FL Studio innan jag förstod hur programmet fungerade. Mixade ihop det ordentligt innan idag. Känslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 Rotade fram en annan grej jag gjorde i FL Studio innan jag förstod hur programmet fungerade. Mixade ihop det ordentligt innan idag. Känslan. Om jag hade pengar så skulle jag fan köpa beat av dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2011 Sno dem om du tycker de låter bra. Det är bara trevligt om det man gör kommer till användning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 26 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2011 Sno dem om du tycker de låter bra. Det är bara trevligt om det man gör kommer till användning. Tack så hemskt mycket! Är det okej om man tweakar dom lite här och där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2011 Kör hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 26 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2011 Kör hårt. Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 29 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2011 Jag lovade att ladda upp en ny låt när jag fick över 200 views på Down On Me och det har jag nu, så ett enormt tack till alla som lyssnat och spridit! Och för att jag älskar er alla så mycket så ger jag er länken till nya låten innan jag länkar ut den på Facebook, bloggen och så vidare Tack, och varsågoda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2011 Du låter bra, gillar att du kan växla mellan snabbt och normal takt i texterna. Kul att se någon med rapp intresse som försöker bli någon och nå målen i livet. Håller tummarna för dig och hoppas du lyckas med det du vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2011 (redigerad) Hej! Har nyligen börjat med att försöka skriva egna låtar och skulle se vad ni tycker. Jag har ingen bestämd stil på vad jag spelar utan jag spelar vad jag känner för. Jag har precis blivit klar med en av mina låtar, man kan nog säga att det är min första låt som verkligen blev klar. Vill gärna ha kritik och förslag om vad som kan göras bättre. Tack i förhand! http://soundcloud.com/andreas_linden/hidefinal2# Edit: Ändrade till direkt-streaming, tack Spam Snuten! Redigerad 9 april, 2011 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2011 Hej! Har nyligen börjat med att försöka skriva egna låtar och skulle se vad ni tycker. Jag har ingen bestämd stil på vad jag spelar utan jag spelar vad jag känner för. Jag har precis blivit klar med en av mina låtar, man kan nog säga att det är min första låt som verkligen blev klar. Vill gärna ha kritik och förslag om vad som kan göras bättre. Tack i förhand! http://www.2shared.com/audio/ooHG8V1-/hidefinal2.html Tror det är fler som orkar lyssna om du laddar upp någonstans där man kan streama direkt... Till exempel Soundcloud eller MySpace. Omständigt att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 15 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2011 Då har man fixat en egen Facebook-sida! Den är alldeles ny och fräsch, men gå gärna med Klick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 28 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2011 Som några av er redan sett i statusuppdateringen så har jag nu fyllt i kontraktet för Ältafestivalen 2011! Det kommer vara en grym festival med cirka 5000 besökare som får njuta av massvis av musik, dans, magi och mycket mer och jag har blivit tillfrågad och utsedd att vara förband åt Melodifestival-finalisten Swingfly! Festivalen är på Almvägen 2 den 28/5 och är ifrån klockan 11:00. Jag spelar emellan 19:30 och 20:00 (med viss reservation för små ändringar) och Swingfly spelar direkt efter mig. Alla som kan uppmanas komma dit då det är gratis inträde och kommer vara grymt! För mer info, kolla min Facebook-sida, min hemsida eller på Ältafestivalens hemsida. Må bäst! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 (redigerad) lol skoja bah Redigerad 8 maj, 2011 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2011 Klicka! Ganska oseriöst inspelat. Vi körde utan metronom och skit. Så låter kanske lite otakt osv! Men lämna gärna en kommentar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2011 Har laddat upp en ny låt på SoundCloud. Det är en rap jag har jobbat på de senaste dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2011 Ny lååååt! Dock hade vi kass mic... Men annars är det ganska bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts