xstreem Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 Jag tänker - tjoff! Jag kan inte förneka att Herr Cool var en liten inspirationskälla. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Flugsvamp Den är inte galet massiv, kanske lite för repetitiv för er smak. Har uppfattat er som att ni gillar mycket variation i musik. Den är inte lång heller, bara två och en halv minut. Jag kan inte svara på om den faktiskt är bra, men jag gillar den iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 jag slängde ihop en Cornelis-inspirerad visa. Innhållet baserar sig på egna erfarenheter under puberteten och uppväxten. Tycker jag lyckades rätt bra. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 jag slängde ihop en Cornelis-inspirerad visa. Innhållet baserar sig på egna erfarenheter under puberteten och uppväxten. Tycker jag lyckades rätt bra. Du lyckades mer än bra! Jag satt med ett leende på läpparna under hela visan. Grymt bra gjort, Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Underbart, Weener! Har du tillgång till egen studio? Mycket imponerande. Älskar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 Tack ska ni ha grabbar! Nej nej, denna är inspelad i mitt eget pojkrum. Fler hits kommer framöver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2011 Weener, om du inte såg det på YouTube redan så kan jag säga att jag älskade låten och har redan spridit runt den lite Och till alla andra (ja, Weener också, så klart): Här är en freestyle som jag spelade in igår, blev faktiskt förvånansvärt nöjd själv. Allt är bara from the top of my head, så det blev grymt! 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2011 Weener, om du inte såg det på YouTube redan så kan jag säga att jag älskade låten och har redan spridit runt den lite Och till alla andra (ja, Weener också, så klart): Här är en freestyle som jag spelade in igår, blev faktiskt förvånansvärt nöjd själv. Allt är bara from the top of my head, så det blev grymt! http://www.youtube.c...h?v=9ddjIDztCDw Riktigt tungt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2011 (redigerad) Riktigt tungt! Tackar, är nog en av de bättre freestylerna (ursäkta svengelskan) som jag gjort! EDIT: Jag har en session på cirka två minuter som är helt klar kallad "Money", producerad av Heartbeat Music, som jag kommer släppa när min freestyle-video fått 500 views. Ungefär 300 kvar bara, så hjälp till att sprida den, ju tidigare den får tittare desto tidigare släpps nästa Freestyle: Redigerad 10 mars, 2011 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2011 Spelade in ny låt idag! Miss Misery! Lyssna och lämna en kommentar om vad ni tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2011 Spelade in ny låt idag! Miss Misery! Lyssna och lämna en kommentar om vad ni tycker! Aaaaaaaaaah! Ingen som har något att säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2011 Aaaaaaaaaah! Ingen som har något att säga? Gillar gitarrintrot, det är vackert. Synd att kvallen är rätt kass för jag hör inte vad du sjunger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2011 Gillar gitarrintrot, det är vackert. Synd att kvallen är rätt kass för jag hör inte vad du sjunger Inte jag som sjunger! Jag är trummis i bandet :)Låten är inspelad med Podfarm ljudkort och en kass studiomic, därav kvaliteten. Men texten är följande: This game that i put mysef in This game that i play is a game full of sins The girl of my dreams ain't just my girl to have The dreaming will stop now this heart i will stab [Chorus] You ain't my girl to own guess i have to leave you alone 'Cause now, girl i can see This is your misery, you are miss misery We don't see things how they are We see things how we are the only thing that makes me feel any better is putting my hands around my guitar What should i do? to get rid of you what should i say? to make this feel okay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 16 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2011 Jag lovade er att när jag fick 500 visningar på min freestyle (http://bit.ly/gqbhqL) så skulle jag ladda upp min senaste session "Money", så här har ni den med text och allt! Tack till alla er som såg och spred förra videon, gör gärna samma med denna! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2011 Jag och en god kamrat spelade in en kort snutt musik sist vi var och repade. Detta är resultatet efter lite effekter och mixande. Jag spelar trummor, och min polare spelar gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2011 En låt i två delar som jag och en vän hållit på med ett tag nu. Samplar två kompisar, en som sjunger (Thermaenius) och en som pratar med sin pappa (som också finns med på ett hörn). Mazek - Mellan far och son (feat. Idyll, Thermaenius) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2011 En låt i två delar som jag och en vän hållit på med ett tag nu. Samplar två kompisar, en som sjunger (Thermaenius) och en som pratar med sin pappa (som också finns med på ett hörn). Mazek - Mellan far och son (feat. Idyll, Thermaenius) Osäker på om jag gillar just den låten men jag la till att börja följa dig nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2011 (redigerad) Kvällens projekt. Redigerad 21 mars, 2011 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Här har ni nya låten! Min egen lilla remix på "Down On Me", helvete vad grymt det blev! Text finns i videon för de intresserade, ta er gärna en titt och sprid det som AIDS! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Jag gillade den faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts