Spam Snuten Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Har gjort en remix av Ingo Garzas I´m diggin the sound. Glöm inte att lyssna på originalet också! Originalet Remixen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Båda var verkligen skitbra, diggar dock originalet lite mer. Nåväl, grymt bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Här, om ni klickar. Gårdagens skörd. Är inte färdig än och vill veta lite vad ni tycker. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 Båda var verkligen skitbra, diggar dock originalet lite mer. Nåväl, grymt bra!! Tack! Jo, det är svårt att toppa originalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Hade tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Två nya låtar inne på min YouTube-kanal! och Hoppas ni gillar och gott nytt år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Sorry för dubbelpost, men detta är oerhört viktigt! Rapparen T-Pain har en tävling som går ut på att göra en låt med honom och sen skicka till honom, plus att promota skiten ur den! Och jag är med i tävlingen och behöver er hjälp, snälla sprid den så mycket ni kan även om ni inte själva gillar den! Hemskt att be om hjälp med reklam, jag vet och jag ber om ursäkt, men den som vinner tävlingen får vara med på hans kommande skiva så det är rätt extremt viktigt för mig så snälla, snälla hjälp en fattig liten rappare ifrån Eskilstuna? Tack så hemskt mycket, jag ber om ursäkt ännu en gång och jag hoppas att ni gillar! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 Sorry för dubbelpost, men detta är oerhört viktigt! Rapparen T-Pain har en tävling som går ut på att göra en låt med honom och sen skicka till honom, plus att promota skiten ur den! Och jag är med i tävlingen och behöver er hjälp, snälla sprid den så mycket ni kan även om ni inte själva gillar den! Hemskt att be om hjälp med reklam, jag vet och jag ber om ursäkt, men den som vinner tävlingen får vara med på hans kommande skiva så det är rätt extremt viktigt för mig så snälla, snälla hjälp en fattig liten rappare ifrån Eskilstuna? Tack så hemskt mycket, jag ber om ursäkt ännu en gång och jag hoppas att ni gillar! Nu är ju jag så långt från en rappare man kan komma, men jag tycker att du gjorde ett jääääävligt bra jobb där! Märks att du gillar rap och har hållt på ett tag. Hoppas att du vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 (redigerad) Gjort en remix på Jeremih feat. 50 Cent - Down On Me idag, är relativt nöjd faktiskt Och självklart så ska ni på sajten få höra innan den släpps, ni är ju alltid min speciella utvalda skara Här är den, jag är enbart i första versen: EDIT: Detta är en väns låt som jag var med på, han ville ha något speedat^^ http://upl.gizgiz.nu/files/SKB.mp3 EDIT 2: Länk till remixen borttagen, förhandstitten slut! Måste ju ha lite views när den väl kommer upp på YouTube också Redigerad 25 januari, 2011 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 http://www.myspace.com/evenifyouregod Mitt band! Va och spelade in igår. Kunde ha blivit bättre kvalité.. Menmen! Säg gärna vad ni tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 26 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2011 Två nya låtar inne på min YouTube-kanal! Hoppas ni gillar och gott nytt år! Gillar! Subscribed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 26 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2011 Gillar! Subscribed. Tack så mycket, uppskattas starkt En lite modifierad och bättre version av These Streets 2010 kommer upp inom kort, samt en remix och en session Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 (redigerad) Hittade en gammal låt jag gjorde i FL Studio för några år sedan, runt 2008 gjordes den klart men på något sätt hittade jag bara den version som inte blivit helt finjusterad (fade-outs, några missade virvlar), men i det stora hela var den färdig Besatte och gör knappt idag riktiga kunskaper om programmet så det är många effekter som skulle kunna ha använts förmodar jag men jag lyckades få till det rätt bra ändå, skulle på rak arm kunna säga att det är den bästa låt jag lyckats tillverka i programmet. "Santa and Satan" kallar jag den för och det är grundat på två olika känslor i låten. Den börjar på något sätt "juligt", övergår till en mörkare del med inslag av olika färgningar för att sedan komma tillbaka till det där "juliga". Dock minns jag att jag hade slut på inspiration när jag skulle skriva "solot" på slutet så det låter rätt konstigt.. http://www.sendspace.com/file/lla2gw Ta det för vad det är, det finns några delar som faktiskt blev små öronorgasmer om jag får säga det själv (Hoppas inte jag har postat denna tidigare..) Redigerad 20 februari, 2011 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 (redigerad) Hade tråkigt, så jag bestämde mig för att spela in min första rap. Enjoy. Text finns i spoilern. Spoiler Var vänliga res er när jag kommer in och stå tyst och still tills jag säger till För jag har några saker, nå't som jag vill berätta Vill starta ett krig, en personlig vendetta Jag är ett svin Lever på absolut botten och det skulle vara svårt om jag försökte nå toppen Men toppen eller botten, ja, det skiter jag i För traskar runt ensam i min distopi och folk aktar sig när jag går förbi för de föraktar mig, det är sann misantropi Och var jag mig än i världen vänder öser folk problemen i mina händer Håll käften och sluta gnäll för allting som du säger det är sånt jag känner själv och håll flabben för nu vet jag vad jag vill göra Jag vill skära din hals från öra till öra och sen ska jag köra ner kniven i ditt bröst Så jag slipper få höra på din gnälliga röst Och nu sitter jag helt ensam bara jag och min kir, och en halvrökt blunt och några tomburkar bir Efterfesten skulle tas på bussen hem men så står man där och väntar och bussen är sen Sen så får man höra att bussen är paj, jag tänker "Nej, varför händer detta med mig?" Att bussen är paj är just en sån grej Som ingen vill tänka eller föreställa sig Det är inget seriöst projekt (även om det vore kul att kunna rappa ordentligt), men om ni behagar kan ni kritisera mig hejvilt! Redigerad 21 februari, 2011 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 Hade tråkigt, så jag bestämde mig för att spela in min första rap. Enjoy. Text finns i spoilern. Spoiler Var vänliga res er när jag kommer in och stå tyst och still tills jag säger till För jag har några saker, nå't som jag vill berätta Vill starta ett krig, en personlig vendetta Jag är ett svin Lever på absolut botten och det skulle vara svårt om jag försökte nå toppen Men toppen eller botten, ja, det skiter jag i För traskar runt ensam i min distopi och folk aktar sig när jag går förbi för de föraktar mig, det är sann misantropi Och var jag mig än i världen vänder öser folk problemen i mina händer Håll käften och sluta gnäll för allting som du säger det är sånt jag känner själv och håll flabben för nu vet jag vad jag vill göra Jag vill skära din hals från öra till öra och sen ska jag köra ner kniven i ditt bröst Så jag slipper få höra på din gnälliga röst Och nu sitter jag helt ensam bara jag och min kir, och en halvrökt blunt och några tomburkar bir Efterfesten skulle tas på bussen hem men så står man där och väntar och bussen är sen Sen så får man höra att bussen är paj, jag tänker "Nej, varför händer detta med mig?" Att bussen är paj är just en sån grej Som ingen vill tänka eller föreställa sig Det är inget seriöst projekt (även om det vore kul att kunna rappa ordentligt), men om ni behagar kan ni kritisera mig hejvilt! Länken fungerar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 Länken fungerar inte... Märkte det också, så jag har åtgärdat problemet. Klickty-klick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 Märkte det också, så jag har åtgärdat problemet. Klickty-klick. Hahaha, klockrent ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 Sorry för dubbelpost, men detta är oerhört viktigt! Rapparen T-Pain har en tävling som går ut på att göra en låt med honom och sen skicka till honom, plus att promota skiten ur den! Och jag är med i tävlingen och behöver er hjälp, snälla sprid den så mycket ni kan även om ni inte själva gillar den! Hemskt att be om hjälp med reklam, jag vet och jag ber om ursäkt, men den som vinner tävlingen får vara med på hans kommande skiva så det är rätt extremt viktigt för mig så snälla, snälla hjälp en fattig liten rappare ifrån Eskilstuna? Tack så hemskt mycket, jag ber om ursäkt ännu en gång och jag hoppas att ni gillar! Riktigt tungt faktiskt . Tycker din röst påminner lite om Knos (CunninLynguists) på vissa ställen... Inte lyssnat mycket på dig innan men ser fram emot mer alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 Hade tråkigt, så jag bestämde mig för att spela in min första rap. Enjoy. Text finns i spoilern. Spoiler Var vänliga res er när jag kommer in och stå tyst och still tills jag säger till För jag har några saker, nå't som jag vill berätta Vill starta ett krig, en personlig vendetta Jag är ett svin Lever på absolut botten och det skulle vara svårt om jag försökte nå toppen Men toppen eller botten, ja, det skiter jag i För traskar runt ensam i min distopi och folk aktar sig när jag går förbi för de föraktar mig, det är sann misantropi Och var jag mig än i världen vänder öser folk problemen i mina händer Håll käften och sluta gnäll för allting som du säger det är sånt jag känner själv och håll flabben för nu vet jag vad jag vill göra Jag vill skära din hals från öra till öra och sen ska jag köra ner kniven i ditt bröst Så jag slipper få höra på din gnälliga röst Och nu sitter jag helt ensam bara jag och min kir, och en halvrökt blunt och några tomburkar bir Efterfesten skulle tas på bussen hem men så står man där och väntar och bussen är sen Sen så får man höra att bussen är paj, jag tänker "Nej, varför händer detta med mig?" Att bussen är paj är just en sån grej Som ingen vill tänka eller föreställa sig Det är inget seriöst projekt (även om det vore kul att kunna rappa ordentligt), men om ni behagar kan ni kritisera mig hejvilt! Jag tänker - tjoff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 (redigerad) Riktigt tungt faktiskt . Tycker din röst påminner lite om Knos (CunninLynguists) på vissa ställen... Inte lyssnat mycket på dig innan men ser fram emot mer alltså. Tack så hemskt mycket! Ska in i studion imorgon och kommer sända live från Bambuser, kolla gärna då Redigerad 22 februari, 2011 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts