Xersize Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Här har ni en liten preview på en låt jag gjorde med en vän ifrån gruppen Critical Minds. Det var den jag talade om för någon dag sen som är bland det bästa jag skrivit. Detta är enbart en omixad liten sneak-peak och den är enbart för er GTASajtare, så känn er stolta! Tack till Kebab för hjälp med uploaden! Preview: Stepping my game up 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Mycket imponerande! Din röst är grymt skön och och det låter grymt tydligt och tight Förresten; jag lyssnade på The Pouges och jag hör faktiskt en viss likhet Bra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2010 Här har ni en liten preview på en låt jag gjorde med en vän ifrån gruppen Critical Minds. Det var den jag talade om för någon dag sen som är bland det bästa jag skrivit. Detta är enbart en omixad liten sneak-peak och den är enbart för er GTASajtare, så känn er stolta! Tack till Kebab för hjälp med uploaden! http://upl.gizgiz.nu/files/Stepping%20my%20game%20up%20preview1.mp3 Tyckte det lät mycket bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 21 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2010 Tack så mycket, kul att höra Snart släpps också min nya låt, These Streets 2010, och då kommer ni vara de första som får höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 HEJ! Jag tänkte "fuck it" under gårdagen och därför kommer här: oklok - Ett Oklart Album. Jag vet att det är rapidmotherfuckershare, men gizgiz vägrade hjälpa mig. Det är en ganska stor .zip-fil med två mappar i: Akt 1 och Akt 2. Akt 1 är alla låtar som jag vågar visa upp och som jag har döpt, och Akt 2 är alla låtar som inte har titlar. Taggningen (typ spårnummer) är fucked up (tror jag), men jag sket i det efter ett tag när det vägrade samarbeta. Akt 1 Uppenbart Love Song for Nils Westman Ångbad Samelina Oj? Hopp? Min Bedjande Koffert Taxitur med Okända Vi Led Skate, Skeet Rymden Existerar Gå, Gå, Kofösare 5g Jag har tappat Linsen Jag Vet Inte Du Gav en Kram Jäklar, Ditt Ansikte Styns Individen - O'malley är död (oklok remix) Speltid: Cirka 49 minuter Akt 2 01-21 Speltid: Cirka 1 timme 9 minuter Sammanlagt: 38 filer. Speltid: Cirka 1 timme 58 minuter Det skulle vara jättesnällt om någon kunde fixa upp den på gizgiz, så att jag får en bättre länk. Varsågoda och tack! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Min syster fyllde 22 och jag gjorde denna låten till henne. Melodin är såklart lånad från Coldplays "Yellow" så kom inte här att anklaga mig för låtstöld, för det vet jag redan att jag gjort! http://www.youtube.com/watch?v=gt8EUPwBc7g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Min syster fyllde 22 och jag gjorde denna låten till henne. Melodin är såklart lånad från Coldplays "Yellow" så kom inte här att anklaga mig för låtstöld, för det vet jag redan att jag gjort! Kan jag få pussa din syster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 (redigerad) Min syster fyllde 22 och jag gjorde denna låten till henne. Melodin är såklart lånad från Coldplays "Yellow" så kom inte här att anklaga mig för låtstöld, för det vet jag redan att jag gjort! http://www.youtube.c...h?v=gt8EUPwBc7g Kan jag få ha din syster? Nee, men srsly, bra gjort gubben! Redigerad 23 oktober, 2010 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Min syster fyllde 22 och jag gjorde denna låten till henne. Melodin är såklart lånad från Coldplays "Yellow" så kom inte här att anklaga mig för låtstöld, för det vet jag redan att jag gjort! Sista bilden ......och filmen . I övrigt fin låt och gest, hoppas hon blev glad . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 (redigerad) Här har ni en liten preview på en låt jag gjorde med en vän ifrån gruppen Critical Minds. Det var den jag talade om för någon dag sen som är bland det bästa jag skrivit. Detta är enbart en omixad liten sneak-peak och den är enbart för er GTASajtare, så känn er stolta! Tack till Kebab för hjälp med uploaden! Preview: Stepping my game up Låter bra, gillar ditt flow! Min syster fyllde 22 och jag gjorde denna låten till henne. Melodin är såklart lånad från Coldplays "Yellow" så kom inte här att anklaga mig för låtstöld, för det vet jag redan att jag gjort! Men aw, fint! Kul att höra musik från dig, påmminer om forna dar. Inte dags att kicka igång din trubadurtråd, kanske? Redigerad 25 oktober, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 oktober, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 Tack för alla fina ord! Blir faktiskt sugen på att dra upp trubadur-tråden igen 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 31 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2010 Ett smakprov från Solgud (jag och Wolf Cub). Desert Walker 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 31 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2010 Hade uppträdande igår på Lokomotivet i Eskilstuna, gick helt okej! Det filmades, så videon kommer väl upp senare Och efter det så hade jag äran att gå in i studion med ingen mindre än Hurricane! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 (redigerad) Idag (söndag) klockan 15.00 blir det inspelning av musikvideo för denna låt! Plats: Palatzet i Skiftinge, Eskilstuna. Klädsel: Snyggt! Ni som vill komma och vara med är hjärtligt välkomna EDIT: Förlåt för dubbel-post! Såg inte att jag var den senaste att skriva i tråden, ber verkligen om ursäkt EDIT 2: Här är för övrigt låten jag uppträdde med förra lördagen: http://upl.gizgiz.nu/files/Xersize-Theze Streets Master 1.mp3 Redigerad 7 november, 2010 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Du är sanslöst vass men skulle behöva öva lite på uttalet. Helt sjukt bra annars, du kommer att bli något inom en rätt snar framtid om du fortsätter såhär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2010 Vi håller på att jobba med en fullängdare nu. Har fyra nya låtar hittills och vi siktar nog på att ha minst nio innan vi går in i studion. Låter det bli värt mödan, liksom. Men det var längesedan vi spelade live. Jag vill spela live . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2010 (redigerad) Gammalt groll som har legat i datorn allt för länge, nu ska det ut. http://www.youtube.com/watch?v=3BfY3keQUGI (Kräver Subwoofer!) Redigerad 13 november, 2010 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 Komposters rullar på! Spelning på Kafé 44 i Stockholm 30 november, och på Satelliten i Sollentuna innan dess. Den senare är finalen i en tävling, där vi har chans att vinna tiotusen kronor. Så om ni har vägarna förbi Märsta, ...spelade in en film idag, också - Komposters - Slitz (akustisk). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2010 Någon i bandet tog en bit av vår låt Dawn och saktade ner den skitmycket. Det blev lite ambient, såå mycket mer bara ljudlandskapigt än vad den brukar vara. Klippet är fyra minuter långt, jag kan gärna ladda upp den om någon länkar en sida där man kan göra det. Det är en Wave-ljudfil. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 1 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2010 (redigerad) En ny teaser till en låt jag och en vän påbörjade idag Go easy on it, versen ska spelas om för bättre uttal och bättre flow. Detta är bara grunden för att komma ihåg takt och liknande tills den ska spelas om http://upl.gizgiz.nu/files/Temp%20teaser.mp3 EDIT: Gjorde en fil till bloggen med många teasers på kommande låtar, här är den: http://upl.gizgiz.nu/files/Teasers_upcoming.mp3 1. My Friend (tillägnad Eric, vila i frid) 2. Memory-lane 3. Untitled (tillsammans med Mentol (Z) ) 4. Stepping my game up (tillsammans med Mr. V från Critical Minds) 5. These Streets 2010 6. Chasing Dreams (gamla versionen (tillsammans med Critical Minds) ) Redigerad 1 december, 2010 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts