Eudoros Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Dissen till VickeX <a href="http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/files/beffo.se-unomea9zjldo-Weener_-_Dissen_till_VickeX.mp3" target="_blank">http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=beffo....till_VickeX.mp3</a> Lyrics Hahah, fan kultstatus på detta redan! Sista beatet var underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Damn Weener! Fortsätt såhär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Haha helt underbart... irriterande. Jag säger dig en sak! Det här är inte slutet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Haha helt underbart... irriterande. Jag säger dig en sak! Det här är inte slutet! Bring it on, white boy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 It's just a short diss Oj fy fan Weener, du ägde mig där. Men jag ger mig inte. Du är riktigt jävla sär! Sure du kan rimma men en del av dom var inte alls bra. Ta din lilla snopp och åk backhopp, ja dra! Du kommer inte äga mig, trots att jag suger. Nu har du lärt dig detta; även folk som suger duger! Ja jag ser ut som Tintin. Men Tintin är cool, till skillnad från vad du gjorde med "Babben" i fjol. Gå och köp dig en kjol, eller en rosa fiol, ty tjejer gillar inte datorer mer än snor. Du låter som en gay och ser ut som en tjej. -Hej VickeX vill du gå ut med mig. -Nej fy fan, är inte hemma, är ute och allt jag vet om dig försöker bränna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 It's just a short diss OH YEAH? Vänta du bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Haha! Fyfan helt underbart gubbar! Sen släpper vi en skiva och finansierar GTAsajtens serverkostnader :w000t: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 HAHA! Weener, i helgen ska jag till studion, då kan jag nog slänga ihop en fin liten diss till dig med! Dock ingen hip-hop - nu snackar vi instrument och rock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Säg till om ni behöver en hiphop beat , ifall nu vill kan jag ju lägga upp några beats som ni kan använda er av om ni nu ska dissa varandra . Nämn bara bpm . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 It's just a short diss vickex... lägg ner, skämmer ut dig nu bara:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Så medans ni två ni två Wigg4s fortsätter med era "8 mile"-dissar bidrar jag med lite musik med klass. Nämnligen MIN LÅT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Så medans ni två ni två Wigg4s fortsätter med era "8 mile"-dissar bidrar jag med lite musik med klass. Nämnligen MIN LÅT! Vackert minsann. Vilket program har du åstakommit det där i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Så medans ni två ni två Wigg4s fortsätter med era "8 mile"-dissar bidrar jag med lite musik med klass. Nämnligen MIN LÅT! Du har inte lust att lägga upp den som en nerladdningsbar .mp3? Den skulle säkert komma till användning inför några spelfilmer jag jobbar på. Gärna flera om du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 (redigerad) Du har inte lust att lägga upp den som en nerladdningsbar .mp3? Den skulle säkert komma till användning inför några spelfilmer jag jobbar på. Gärna flera om du har. Det är nedladdningsbar mp3, högerklicka på länken -> spara som. Edit: Jag kom på att jag och några polare söp och spelade in två grindcore-låtar härom veckan. Jag ska få dom skickade till mig på msn imorgon så lägger jag upp dom. Redigerad 12 februari, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Det är nedladdningsbar mp3, högerklicka på länken -> spara som. Edit: Jag kom på att jag och några polare söp och spelade in två grindcore-låtar härom veckan. Jag ska få dom skickade till mig på msn imorgon så lägger jag upp dom. Så dumt av mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Vackert minsann. Vilket program har du åstakommit det där i? Tackar Cubase är det inspelat i med plug in:et East West Symphony. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Cubase är det inspelat i med plug in:et East West Symphony. Silver eller Gold edition ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Silver eller Gold edition ? Hmmm... Bra fråga! Nu måste jag starta programmet bara för att kolla... Gold, är det! East West Symphony Gold står det med stora fina bokstäver. Himla bra plug in, tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Hmmm... Bra fråga! Nu måste jag starta programmet bara för att kolla... Gold, är det! East West Symphony Gold står det med stora fina bokstäver. Himla bra plug in, tycker jag Jag har hört att Gold är en av dom bästa "Symfoni" pluginen som man kan hitta. Jag har själv Silver men den är inte lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts