eliizar Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 En av våra senaste låtar, live då den inte är inspelad än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Gjorde en förlängd intro cover på Funeral For A Friend - Roses from the Dead för ett tag sen, http://www.youtube.com/watch?v=rBHjffycrcs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 En av våra senaste låtar, live då den inte är inspelad än. Bra ös och fart, vore nice om ni fångade live-känslan när ni spelar in. Trummorna är bra och gitarriffet sätter sig på minnet. Tycker dock att han längst till vänster såg lite...mesig ut Men bra låt måste jag säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Ok, here's the deal: Jag behöver två beats att göra låtar till. En lite lugnare då jag vill göra en låt om och till min flickvän, så något som passar den typen av låt vore bra. Jag vill även ha en som jag kan rappa lite snabbare till, då jag är bra på att rappa fort och jag älskar att göra det. Om ni vill lyssna på mina låtar så gör det här och har ni några frågor så ställ dom gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 :) Tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 :) Tycks? Gitarr melodin är grym, it has potential. Låten i övrigt? Nah, you can do better. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 (redigerad) Gitarr melodin är grym, it has potential. Låten i övrigt? Nah, you can do better. Det är ju en "cover" på Three Days Grace - The Animal I Have Become! Bara att jag gjort om den till "growl" ! Edit: Btw, jag spelar in allt med en hörlurs mic! Måste verkligen skaffa bättre inspelningsprylar! Redigerad 28 augusti, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Skönt growl! Men den dåliga micen förstör ju rätt mycket tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Köpt mig en inspelningsprylar idag! Mycket nöjd. Doctor Doctor - Den är kass synkad, men orkade inte finjustera! Animal I Have Become - Spelar fel och lite sånt, men det har aldrig skadat någon! Har ont i halsen så jag orkade inte screama denna gång heller Sweet Child O' Mine - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Gig i Borlänge någon torsdag i Oktober, vilken är inte bestämd ännu. Vi får ersättning för resan upp och så, så det är en win/win-situation. Blir skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 Kommer (förhoppningsvis) få besked imorgon om jag kommer att få göra en provspelning för ett band, tufft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 4 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2009 http://www.myspace.com/happyxen Min mahspace, har lagt upp endel trance/happy hardcore whatever låtar där : D. Lyssna : D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2009 Animal I Have Become - Spelar fel och lite sånt, men det har aldrig skadat någon! Har ont i halsen så jag orkade inte screama denna gång heller Lägg upp igen snälla fyfan, vill verkligen höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2009 Lägg upp igen snälla fyfan, vill verkligen höra Har tyvärr inte kvar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Har tyvärr inte kvar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 http://www.myspace.com/happyxen Min mahspace, har lagt upp endel trance/happy hardcore whatever låtar där : D. Lyssna : D. Om du skall köra på HH borde du dra upp tempot rätt rejält, mellan 160-200 BPM är väl "normalt", bra början dock, keep it up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Shit, vi har en akustisk spelning den 29 Oktober på Kanalen/Canalen/CU (vet inte riktigt vad det heter, finns så många namn) i Skellefteå. Om ni har vägarna förbi får ni gärna komma och titta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 (redigerad) ...och vi har spelning nu på lördag i Stockholm; klubb Kalashnikov på KGB, närmare bestämt! Dessutom åker vi återigen upp till Umeå för att spela den 31 oktober, aww yeah. Bring out yo' tippex on yer filofax. Redigerad 7 oktober, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Ville passa på att visa upp mitt nya musikprojekt. Vi (jag) spelar något som mest kan liknas fransk folkmusik. Det är musik starkt byggd på dragspel med överlappande melodier av valthorn och trumpet och den enstaka stråken och gitarrmelodin här och där. Just nu finns det bara en låt men det kommer förhoppningsvis att bli fler i framtiden, får se hur det är med kreativiteten. Anyway, check it out. Kritik uppskattas! http://www.myspace.com/navelleband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2009 Weener, mer roliga låtar av dig, pronto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts