demoniac Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 jag tycker mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 vilket gta? gta3 och vc är roligare än mafia tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 han menar nog alla gta som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 han menar nog alla gta som finns tror nog det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 (redigerad) Jag kör på GTA, eftersom det är så mycket frihet där, och man kan göra nästan vadsomhelst. MEN.... Mafia kommer inte långt efter eftersom det är ett av dom bästa spelen jag har spelat, om jag ska räkna spelkvalité så tycker jag Mafia är bättre! Redigerad 26 februari, 2003 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Jag kör på GTA, eftersom det är så mycket frihet där, och man kan göra nästan vadsomhelst. MEN.... Mafia kommer inte långt efter eftersom det är ett av dom bästa spelen jag har spelat, om jag ska räkna spelkvalité så tycker jag Mafia är bättre! Friheten tycker jag faktiskt är mycket bättre/större i Mafia än i GTA-spelen. I Mafia kan man köra ut på landsbygden, det kan man inte i GTA-spelen. Mafia har också en skönare stil på något sätt; lugnare, mer verkligt, grym musik ! Men jag föredrar nog ändå GTA-spelen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Mafia har en mycket bättre story än någon av GTA-spelen men när det gäller friheten så tycker iaf jag att den är mycket större i GTA3/VC. När jag klarade mafia och körde "free ride" eller vad det nu heter så tröttnade jag redan efter en timma för att det inte fanns något att göra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 jag tycker nog.......mafia faktist de e ju hyper grymt att åka ut på landet lugnare stads-delar o.s.v men gta3/vc e ju oxå kul om man fastnat. då kan man ju åka till flyg platsen o flyga eller åka till stunt ramper o göra quine stunts!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 gta är klart bättre än mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Mafia har en mycket bättre story än någon av GTA-spelen men när det gäller friheten så tycker iaf jag att den är mycket större i GTA3/VC. När jag klarade mafia och körde "free ride" eller vad det nu heter så tröttnade jag redan efter en timma för att det inte fanns något att göra.... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts