Skepp Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Köpte en dator i delar och den bestog av: Amd Dual Core X2 6000+ med 2 gig i ram, Nivida 8600 256mb DDR III. När jag startar spelet så går allting skitfort, Jag springer jätte fort, bilarna åker jätte fort. Allting rör sig skitfort (förutom i menyerna) Är det någon som har något liknande problem? Hjälp!!!! Mvh // Skepp Redigerad 10 februari, 2008 av Skepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Jag hade ett liknande problem; allting gick helvetesfort. Jag vill minnas att det löste sig självt efter ett antal omstartningar av spelet. Edit: Helvetes felstavning. Redigerad 10 februari, 2008 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Använd inte båda kärnorna på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skepp Skrivet 11 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Använd inte båda kärnorna på spelet Hur gör man det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skepp Skrivet 11 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Jag fixade det, körde spelet i kompatibilitetsläge (osäker på stavning ) i windows 98/me och då funkade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Off topic: Länka gärna till sidan/affären där du köpte datorn On topic: ganska coolt att springa snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Har du Framelimiter på? Om inte sätt igång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xclusive Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Har du Framelimiter på? Om inte sätt igång... Händer samma sak för mig :/ Har på frame limiter, men det hjälper inte! Jag har oxxå 2 kärnor (om det är felet) Hoppas någon kan hjälpa mig, går inte att spela såhär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts