xiania Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Hejsan. Jag fixa det tidigare problemet. Men det starta också ett nytt problem. Jag startar samp. Connectar till server. GTA Singleplayer startas. Vad kan vara fel? Mvh xiaNia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FrankBlocc Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Testa att installera om GTA. Inte Samp. Det funkade för båda mina kompisar. Har dock inte stött på det problemet själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
warclaw92 Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Testa att installera om GTA. Inte Samp. Det funkade för båda mina kompisar. Har dock inte stött på det problemet själv. Du måste ladda hem senaste patchen för att kunna spela multiplayer! ladda hem v 1.0 då funkar det 2.0 som du har funkar ej=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 När det blir så för mig trycker jag på start game eller nått, sedan esc 2 ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts