xiania Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Hejsan. Har precis köpt GTA SA. Försökte köra multiplayer. Allt går perfekt men när jag kommer till vinewood skylten så fryser skiten sig. Kamera vinkeln stannar. Jag kan röra på CJ. Tack på förhand xiaNia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAsa-tattoos Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Hade samma fel ett tag Kommer fan inte ihåg vad jag gjorde för att fixa det. Det blev samma fel, jag kom bara in på servern och såg skylten. Sen hände inget mer. Måste tänka efter hur jag gjorde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Du har mest troligt fel version av San Andreas. Jag antar att du tänkte köra MP med SA-MP? Isf måste du ha GTA SA v1.0 (aka första). Du ska bara enkelt kunna byta ut original .exefilen som ligger i GTA San Andreasmappen för att få detta att funka. Annars finns det någon typ utav "nergraderare" som gör 2.0 till 1.0. Du får googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xiania Skrivet 10 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) ViceX Du menar att jag måste nergradera min version till 1.0? Jag lirar just nu 0.2.1 Och jag kommer inte att kunna lira 0.2.1 efter nergraderingen? Redigerad 10 februari, 2008 av xiania Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 ViceX Du menar att jag måste nergradera min version till 1.0? Jag lirar just nu 0.2.1 Och jag kommer inte att kunna lira 0.2.1 efter nergraderingen? Han menar själva "GTA San Andreas" (tror jag). Vilken version av SA-MP du har spelar ingen roll(?). Jag har själv 0.2.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Ladda hem första versionen av SAMP. Installera Ladda hem senaste versionen, Installera. Funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Ladda hem första versionen av SAMP. Installera Ladda hem senaste versionen, Installera. Funkar Länkar då? Första versionen går inte att hitta på deras officiella hemsida http://sa-mp.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Google är inte din vän, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Google är inte din vän, va? Nej, han var elak mot mig för några månader sedan. Sen dess har vi inte snackat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xiania Skrivet 10 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Nytt problem. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=44264 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FrankBlocc Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Använd bara google, envise jävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
warclaw92 Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Använd bara google, envise jävel. google is your friend! obs ladda hem senaste versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pukzig Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 alltså ni ser ju CJ gå upp på VINEWOOD sen hoppar du dig till död HAHAHA låter så kul hoppa dig till död alltså ni ser ju CJ gå upp på VINEWOOD sen hoppar du dig till död HAHAHA låter så kul hoppa dig till död VickeX du hade nån länk till en fungerande Multiplayer man kunde till och med spela...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts