Tux Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Det finns ju en hel del iPod Converters där ute på nätet men finns det verkligen någon som är Snabb och smidig som inte får filmen att gå ur sync? Jag har provat ett antal. VLC, AoAMedia, Videora m.m men alla är rätt så långsamma. Jag söker en snabb converter!. Har du nån snabb iPod Converter? eller känner till någon? Dela gärna med dig! för jag behöver en nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 För att konvertera film? Använder ImTOO MP4 Converter. Men det använder jag i och för sig till mitt PSP, men iPod kör väl också med .mp4? Inte det snabbaste kanske, men det fungerar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Cucusoft Ultimate Suite använder jag, kanske inte det snabbaste men det får jobbet gjort Om du vill ha en *trial* verison av det så fråga bara. Redigerad 10 februari, 2008 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Jag brukar använda: http://www.zamzar.com/?www.deltaasesores.com Funkar bra har gjort om alla mina filmer till ipod format på det Redigerad 17 februari, 2008 av Eyeball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts