Tux Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Finns det någon bra Freeware Video Splitter? Ett program som den här: Meningen är då att man ska kunna markera en viss bit av filmen och sedan exportera den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 (redigerad) Finns det någon bra Freeware Video Splitter? Ett program som den här: *bild* Meningen är då att man ska kunna markera en viss bit av filmen och sedan exportera den. Video Dub kanske skulle passa. Redigerad 9 februari, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Finns det någon bra Freeware Video Splitter? Ett program som den här: Meningen är då att man ska kunna markera en viss bit av filmen och sedan exportera den. I Virtualdub kan man markera en del i en film och sedan klippa ut den delen. Om det är så du menar. Alltså, ta en film som är en timma lång, markera fem minuter som sedan blir en liten femminutersfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 I Virtualdub kan man markera en del i en film och sedan klippa ut den delen. Om det är så du menar. Alltså, ta en film som är en timma lång, markera fem minuter som sedan blir en liten femminutersfilm. Mm, precis vad jag menar men jag testade Virtualdub precis och det verkade inte funka. Eller så gjorde jag något fel . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Kan du egentligen göra t.ex. Movie Maker eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Kan du egentligen göra t.ex. Movie Maker eller liknande. Jag förlorar rätt så mycket kvalite genom att göra så. Tillexempel, om man använder Easy Video Splitter så förloras inte kvaliten, men problemet är att Easy Video Splitter är lite konstigt. Den funkar ibland, men ibland inte. Och nu funkar den inte så, jag behöver ett nytt program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Mm, precis vad jag menar men jag testade Virtualdub precis och det verkade inte funka. Eller så gjorde jag något fel . Uhm, nu var det hundra år sedan jag använde det, men jag vet att man ska kunna för jag har själv gjort det. Man får liksom fram två "spakar" på timelinen där man bestämmer start och stopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Du gjorde något fel i Virtual Dub, för det ska funka finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Du gjorde något fel i Virtual Dub, för det ska funka finfint. Testade på nytt och det funkade nu. Tack grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts