Maxz Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Har problem att få Mafia att fungera i vista. Själva spelet startar som det ska men alla models är osynliga. Tex bilar, människor etc. Har senaste drivrutinerna för både grafikkort och vista. Nån som har stött på samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Har problem att få Mafia att fungera i vista. Själva spelet startar som det ska men alla models är osynliga. Tex bilar, människor etc. Har senaste drivrutinerna för både grafikkort och vista. Nån som har stött på samma problem? Kolla runt lite i settings, har för mig att det finns någon inställning där som man kan kryssa i/ur för att åtgärda just det där problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Prövade att ändra i setupen men lyckades inte få det att fungera. Bifogar en bild på setupen om det nu är till nån nytta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Blev så för mig och jag kör xp, sen gav jag upp och typ några månader senare fick jag för mig att testa igen och då funkade det finfint testa ställa in default på inställningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Troligen så laddade du ner någon ny drivrutin under den här tiden som fick spelet att fungera. Jaja får väl pröva en äldre version frå nvidia och se om det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 För gamla drivrutiner till XP? Kom igen nu =/ Spelet är i princip lika gammalt som XP.. Men men.. I assume that the first post of the sticky thread is updated based on responses. I did not see Mafia listed. Has anyone gotten this to work? It's a 3 CD install so I thought I'd ask before going through all of that. Thanks! The game installs but I don't know if it works on Vista as I click allow XP 2 compatibility, and it works OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Testade att köra Mafia i Vista, och det fungerade utan problem. Jag använde "XP 2 compatibility" som I lol skrev i föregående inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Jag kör också i XP-kompabilitetsläge, och spelet startar ju utmärkt. Bara att modellerna inte existerar När jag pratar drivrutiner menar jag givetvis till grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts