skarin Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 någon som vet var jag kan hitta den?? och gör den så att sa-mp crashar?? PS! jag har googlat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 någon som vet var jag kan hitta den?? och gör den så att sa-mp crashar?? PS! jag har googlat Jag har aldrig hört talas om en parkour mod, länka till en film/bild med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 9 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 (redigerad) jag hittade en men readme filen är på franska:(tror jag. kan någon säga hur man instalerar och använder?? Redigerad 9 februari, 2008 av skarin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 jag hittade en men readme filen är på franska:(tror jag. kan någon säga hur man instalerar och använder?? Men posta en länk till nertanknings sidan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 9 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 http://up.wklej.org/download.php?id=1e0a84...1473328f43c4884 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAsa-tattoos Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Om du läser längre ner i read me så står det på engelska. Use your eyes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 13 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 men nu har jag lite instalations problem...kan någon säga hur man instalerar jag gjorde som readme sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAsa-tattoos Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 (redigerad) Dom 3 olika filerna du fick med i modden är 3 olika hopp eller landningar till GTA Sa. Vet inte riktigt vad det är för hopp och landningar. Men du får väl testa dig fram och se vilken du vill ha. Gör såhär; 1, Öppna GTA San Andreas mappen. 2, Öppna Anim mappen 3, Kopiera någon av dom 3 Ped.ifp filerna du får med i moddet. 4, Lägg den Ped.ifp fil du har valt i Anim mappen. 5, Då får du upp en ruta där datorn frågar om du vill ersätta den gamla Ped.ifp filen. Tryck Yes/Ja 6, Klart. Redigerad 13 februari, 2008 av GTAsa-tattoos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts