Crusader Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Fast raporteringen om hjärnsubstans ur skallarna när man skjuter fiender samt blod på vidrutan osv. får en att undra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Fast raporteringen om hjärnsubstans ur skallarna när man skjuter fiender samt blod på vidrutan osv. får en att undra. Eftersom spelet inte har gått guld skall naturligtvis all information tas med en nypa salt. T.ex. innan San Andreas släpptes "lovade" R* en hel del saker som aldrig kom med i spelet, t.ex. poliser som hoppar av sina motorcyklar och klänger fast i bilen när man försöker fly m.m. Redigerad 10 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Det mästa låter riktigt bra. Fast att bilarna ska bli mer verklighetstrogna med styrning (eller svårigheten att styra) låter inte kul. Det sista jag vill är att det ska bli som PGR och andra racing spel som jag inte verkligen inte tål dess styrsystem. Kommer det nu vara som i Vice City Stories fast värre så blir jag lite orolig. Förenklad/fördummad bilstyrning blir dock jävligt ensidig till slut. Det blir samma gamla knep om och om igen vilket gör körandet mindre roligt. Mer realistiskt betyder inte att det blir en bilsimulator, utan ökad svårighetsgrad och mer djup vilket kanske betyder fler möjligheter att öva på sina egna körkunskaper helt själv och kanske utveckla en helt egen teknik. Det blir roligare i längden om man måste koncentrera sig mer när man kör bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 "Tw@", humor . Annars låter det bra! Ser fram emot det . Tw@ = Twat. Var får dom allt ifrån? Jag längtar så jag dör...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts