Cyper Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Litet The Getaway stämning över musiken! Hoppas för övrigt att det är lite så i gameplay också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
No name Skrivet 9 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 (redigerad) Det där när han kör över killen... <3 EDIT: Grafiken ser verkligen sunkig ut i screenisarna, ser ut som en aningen förbättrad Godfather. Redigerad 9 februari, 2008 av No name Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
balun Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Fyfan vilken ful grafik :/(ASOD ARGH jag blir riktigt arg nu har väntat så länge på detta skit spelet aja fuck off Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Fyfan vilken ful grafik :/(ASOD ARGH jag blir riktigt arg nu har väntat så länge på detta skit spelet aja fuck off Lägg ner, jävla troll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Det enda som kommer upp på min skärm är en bild på södra Liberty City och lugn musik. Och så står det "Welcome to Liberty City, the city where the american dream dies". Var är all info och bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Det enda som kommer upp på min skärm är en bild på södra Liberty City och lugn musik. Och så står det "Welcome to Liberty City, the city where the american dream dies". Var är all info och bilder? Hahaha. Tryck vart som helst på "bilden". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 (redigerad) Hahaha. Tryck vart som helst på "bilden". Jag gör det men inget händer Spökar det eller? EDIT: Nu funkar det av någon konstig anledning. Redigerad 9 februari, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Någon som kan länka? när jag går in på sidan så kommer bara trailern för Move up Ladies upp och så har det ju varit ett tag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Någon som kan länka? när jag går in på sidan så kommer bara trailern för Move up Ladies upp och så har det ju varit ett tag eller? Kolla första posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Någon som kan länka? när jag går in på sidan så kommer bara trailern för Move up Ladies upp och så har det ju varit ett tag eller? www.rockstargames.com/IV Det borde komma upp en ruta där du anger månad/dag/år. Sedan ska det nya komma upp. Om det inte funkar, kan du se om detta funkar: http://rockstargames.com/IV/swingerscontest/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Kolla första posten Ja det var den jag kopierade. www.rockstargames.com/IV Det borde komma upp en ruta där du anger månad/dag/år. Sedan ska det nya komma upp. Om det inte funkar, kan du se om detta funkar: <a href="http://rockstargames.com/IV/swingerscontest/" target="_blank">http://rockstargames.com/IV/swingerscontest/</a> Den funkade, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts