No name Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 DEN NYA SIDAN HAR ÖPPNAT! Med en interaktiv karta, karaktärinformation, information om städer, och mycket, mycket MER! www.rockstargames.com/IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 (redigerad) FIRST! Edit: skojade bara. Men det verkar ju självklart intressant, ska kolla in direkt. Redigerad 8 februari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
No name Skrivet 8 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 (redigerad) Gjorde lovemeet.net-testet och blev pervers, kanske för att jag skrev att min perfekta dejt var "hål" och att min drömkvinna är "postmortem"... HAHAHA SKITKUL GREJER! Redigerad 8 februari, 2008 av No name Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Ska kolla in den direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
No name Skrivet 8 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 (redigerad) Såg just hur dålig grafiken är, förhoppningsvis bara för bilden var i för hög upplösning och inte klarade av nedskalningen *håller tummarna*. Dinner and a movie... Then I slit your throat. Har gjort testet tre gånger, ROFLMAOAR fortfarande. Nu gäller det att dryga ut all info tills den 29:de april... Aj då. Redigerad 8 februari, 2008 av No name Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Asså, man får fan gåshud av musiken o shit :DDD:D:D:DD:D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 ICHAAABOOOOOOOOOHHHHHHH!!!!!11 Sida oppna seg i morgonn, vaah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Usch bara för mig det går trögt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Gillar ölbar reklamen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 är det bara jag som undrar varför grafiken helt plötsligt känns piss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Mobil? kan man ha mobil nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 är det bara jag som undrar varför grafiken helt plötsligt känns piss? Den ser rå ut enligt mig. Ser inget större fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Den ser rå ut enligt mig. Ser inget större fel.. jag syftar tillexempel bilden med alla taxi bilar... grafiken är mkt sämre till skillnad från screens.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 (redigerad) jag syftar tillexempel bilden med alla taxi bilar... grafiken är mkt sämre till skillnad från screens.. :/ Screenshots brukar vanligtvis se sämre ut än vad det egentligen är i spelet. Oroar mig inte alls för detta. Grafiken tar jag en titt på då jag spelar, inte då jag ser screenshots eller videos. Redigerad 8 februari, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoou Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 VICE CITY MED :DD http://www.rockstargames.com/IV/#?page=lov...nt=interactive0 Om man tittar på "highherbeing25" ser man att han kommer från Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 För mig står det bara "undefined" när jag håller musen över sakerna till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 För mig står det bara "undefined" när jag håller musen över sakerna till vänster. Därför att sidan är interaktiv.. Det går inte att klicka på det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 I FUCKING LOVE IT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 (redigerad) Nu har jag kollat in en del och det ser ju bara för j*vla f*cking underbart ut!!! :P Shit vilken snygg design också! Nu ska jag kolla in resten, lär väl återkomma med ytterligare kommentarer. Redigerad 8 februari, 2008 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 (redigerad) Haha! Det är sjukt mycket roliga saker man kan göra, när tror ni att någon analys av hela sidan kan bli klar? Någon mer än jag som tycker att Bryce Dawkins liknar en viss herr Arnold? Redigerad 8 februari, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts