Lajnux Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Tss. Jag kan inte påminna mig om att jag varken skriver eller skrivit "vist". Välj och vraka, 4 sidor. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Välj och vraka, 4 sidor. Ugh. Skrämmande faktiskt. Då jag vet och har vetat väldigt länge att det stavas "visst". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Äh, lägg av för i helvete. Slarvfel gör alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Äh, lägg av för i helvete. Slarvfel gör alla. Jo det är klart. Men fyra sidor. Blir nästan lite rädd själv faktiskt. Oh well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts