Deltanator Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Precis. SlewME liksom.. är han=? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 är han=? Han lämnade väl bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Han kommer nog tillbaka när det finns något nytt att göra reklam för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 (redigerad) Han är inte avstängd, han har lämnat. Av ungefär samma anledning som Siana. Redigerad 8 februari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Ah, han har inte lämmnat. Bara tagit det lite lugnare med aktiviteten här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 (redigerad) Av ungefär samma anledning som Siana. Och den anledningen är? 1. Kvinnor X. Missnöjd med administrationen 2. Har joinat ett hippiekollektiv 3. Något annat ? Redigerad 8 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Ah, han har inte lämmnat. Bara tagit det lite lugnare med aktiviteten här. Hans ord jag skrev. Och den anledningen är? 1. Kvinnor X. Missnöjd med administrationen 2. Har joinat ett hippiekollektiv 3. Något annat ? Dunno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Och den anledningen är? 1. Kvinnor X. Missnöjd med administrationen 2. Har joinat ett hippiekollektiv 3. Något annat ? Första gången lämnade han får ett mindre bråk har jag för mig. I WoW-tråden var det i alla fall. Sedan kom han tillbaka och visade upp något i bildredigeringstråden, Mordos och Stellhell påpekade ett par saker på bilden och hans sätt överlag att göra bilder. Siana störde sig på det och drog igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Och den anledningen är? WoW har skördat ännu ett stackars offer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Han verkar inte vara speciellt aktiv någonstans.. Synd Rolig kille.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Han verkar inte vara speciellt aktiv någonstans.. Synd Rolig kille.. Nej. Tråkig kille, torr humor om någon alls med helt sjuka åsikter. Väldigt skönt att han stack, utan vår hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Nej. Tråkig kille, torr humor om någon alls med helt sjuka åsikter. Väldigt skönt att han stack, utan vår hjälp. Här kanske ja.. Men det kan ju bero på att nån va otrevlig eller så.. Annars har han bara varit trevlig och rolig att prata med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Undrar som SlewME fortfarande går runt och nattvandrar och pajjar fester Nämen seriöst, saknar honom lite... fast samtidigt inte, men en bann skulle han ju knappast gjort sig förtjänt av. I så fall för missbruk av moralkakor samt överdriven jag-tror-att-jag-är-duktighet. Jag är dock mer intresserad av deltanator. Berätta, är du smått efterbliven i verkliga livet, eller är det bara en image på forumet? Jag skulle beskriva dig som rent anti-intellektuell (om det nu finns ett sånt ord) men samtidigt har humor och ofta är glad/positiv. Ibland får man uppfattningen att det bara är ett spel. Men eftersom jag känner till dig på flashback och även i stonertrådarna här så undrar jag om det bara inte är så att du faktiskt är "haschskadad", som det så ouppskattat uttrycks? Du är för passiv för att ta illa upp av detta, det är därför jag utan problem kan kalla dig efterbliven och jag hoppas att du kommer svara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Undrar som SlewME fortfarande går runt och nattvandrar och pajjar fester Nämen seriöst, saknar honom lite... fast samtidigt inte, men en bann skulle han ju knappast gjort sig förtjänt av. I så fall för missbruk av moralkakor samt överdriven jag-tror-att-jag-är-duktighet. Jag är dock mer intresserad av deltanator. Berätta, är du smått efterbliven i verkliga livet, eller är det bara en image på forumet? Jag skulle beskriva dig som rent anti-intellektuell (om det nu finns ett sånt ord) men samtidigt har humor och ofta är glad/positiv. Ibland får man uppfattningen att det bara är ett spel. Men eftersom jag känner till dig på flashback och även i stonertrådarna här så undrar jag om det bara inte är så att du faktiskt är "haschskadad", som det så ouppskattat uttrycks? Du är för passiv för att ta illa upp av detta, det är därför jag utan problem kan kalla dig efterbliven och jag hoppas att du kommer svara! Vi får hoppas att han är svarar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Jag är dock mer intresserad av deltanator. Berätta, är du smått efterbliven i verkliga livet, eller är det bara en image på forumet? Jag skulle beskriva dig som rent anti-intellektuell (om det nu finns ett sånt ord) men samtidigt har humor och ofta är glad/positiv. Ibland får man uppfattningen att det bara är ett spel. Men eftersom jag känner till dig på flashback och även i stonertrådarna här så undrar jag om det bara inte är så att du faktiskt är "haschskadad", som det så ouppskattat uttrycks? Du är för passiv för att ta illa upp av detta, det är därför jag utan problem kan kalla dig efterbliven och jag hoppas att du kommer svara! Själv blev jag väldigt konfunderad över hans penis-trådar. Var får man idéen om att be forummedlemmar lägga upp en "Bild på edra könsorgan" (som tråden hette, alltså edra wtf?) utan någon som hellst motivering. Lite chockartat faktiskt. Fast om man använder ett ord som "edra" kan man väl inte vara helt ointelligent eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Delta lär vara skadad. Han kan vara borta i år, och ändå komma tillbaka precis som han var när han stack och göra idiotiska posts/trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 (redigerad) Han kommer nog tillbaka när det finns något nytt att göra reklam för! Nah. Han har ju sin springpojke nuförtiden... Fast om man använder ett ord som "edra" kan man väl inte vara helt ointelligent eller? Det är väl just det man kan. Dumma människor inbillar sig att de automatiskt blir superintellektuella om de byter ut t.ex. "era" mot "edra" och "inte" mot "ej" osv. Redigerad 8 februari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Undrar som SlewME fortfarande går runt och nattvandrar och pajjar fester Nämen seriöst, saknar honom lite... fast samtidigt inte, men en bann skulle han ju knappast gjort sig förtjänt av. I så fall för missbruk av moralkakor samt överdriven jag-tror-att-jag-är-duktighet. Jag är dock mer intresserad av deltanator. Berätta, är du smått efterbliven i verkliga livet, eller är det bara en image på forumet? Jag skulle beskriva dig som rent anti-intellektuell (om det nu finns ett sånt ord) men samtidigt har humor och ofta är glad/positiv. Ibland får man uppfattningen att det bara är ett spel. Men eftersom jag känner till dig på flashback och även i stonertrådarna här så undrar jag om det bara inte är så att du faktiskt är "haschskadad", som det så ouppskattat uttrycks? Du är för passiv för att ta illa upp av detta, det är därför jag utan problem kan kalla dig efterbliven och jag hoppas att du kommer svara! ja jag är haschskadad och efterbliven Var får man idéen om att be forummedlemmar lägga upp en "Bild på edra könsorgan" http://forums.myg0t.com Redigerad 10 februari, 2008 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts