walen Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 nån som har spelat rallys ett kul litet rally spel som nårra finnar har gjort det är i nån blandning av 2d-och 3d tar kanske 1 mg väldigt kul litet spel faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Carmageddon är som sagt inte rally, men det är ju grymt kul iaf!! NFS är även det roligt, men jag tycker man tröttnar på bilspel efter ett tag... man tröttnar väll på alla spel efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 jo... men bilspel kan kännas lite enformigt... (tycker inte jag med mitt stora intresse men iallafall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 har ni testat rally trophy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 jo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 jo... men bilspel kan kännas lite enformigt... (tycker inte jag med mitt stora intresse men iallafall) jag fattar vad du menar.... jag gillar inte heller bilspel jag tycker precis som du när du säger att bilspel är enformigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 jag tycker om bilspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 jag tycker om bilspel nu tror jag i alla fall att jag har fattat.... du gillar bilspel men du tycker att det känns enformigt eftersom "vissa" tröttnar på bilspel snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 nu tror jag i alla fall att jag har fattat.... du gillar bilspel men du tycker att det känns enformigt eftersom "vissa" tröttnar på bilspel snabbt. jag menar att andra kan känna så, och att vissa bilspel kan va enformiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 har man trötnat på "half-life" kan man ju ta fram nått bil spel och bränna gummi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 förut var kategorin "rally" min favorit men nu har ja gåt över till "action" och ja startade den här topic:en för attt höra om va andra tycker om"rally". Jag tycker att det är väldigt gott att ha på mackan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 öh... vad menas me de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 testat gran turismo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2003 jag gillar inte bilspel dom är så enformiga...off-road spel däremot är lite mer flexibla, man kan göra så mycket mer...som tillexepel 1nsane, Midtown Madness 2, Carmageddon GT 2000 med mera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 testat gran turismo consept då? inte jag. kan dom som har de skriva lite om de typ bilar banor m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 har ni spelat twisted metal?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 WRC II Extreme (World rally championship) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 har ni spelat twisted metal?? bara ettan och tvåan, till ps1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 15 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2003 bara ettan och tvåan, till ps1 jag har nyaste twisted metal på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts