Valle-Ball Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 vicka rally spel gillar du??: carmageddon? cmr? skriv om va du tycker om rally. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 carmageddon e lungt ett grymt spel!! det e nästan det bästa som jag har kört och det roligaste.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 samma här!! ja har provat carm 2 carm tdr2000(demo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 carmageddon e inte ett rally spel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 hahaha sen när blev carmageddon rallyspel? fasst det är jävligt kul, speciellt 2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 det äger kul att plocka spiraler som man kan sjuta från bilen på folk hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 man kan nästan räkna de som rally eller bil krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 man kan nästan räkna de som rally eller bil krig. Nej det kann man inte... Man kan ju inte ränkna formula 1 som rally tex. Rally e en sport som man kör på bana har du inte hör talas om Svenska rallyt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 xman: jag tror att du missuppfattade det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 xman: jag tror att du missuppfattade det där... Vad missupfattade jag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 han sa att nam nästan kan räkna carmageddon som rally... (mer rally än nån annan bilsport iallafall) jag förstår inte riktigt varför du drog in f1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 spelat breakneck? rätt roligt, man kan välja mellan as-många olika bilar tex go-cart,monster-truck,formel 1,as gammla cp bilar, lastbilar och biler med vapen som tex spikmattor missiler å minor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 han sa att nam nästan kan räkna carmageddon som rally... (mer rally än nån annan bilsport iallafall) jag förstår inte riktigt varför du drog in f1 Men carmaggedon e ju mer likt street race som oxå e en slags sport.!!!! Jag drog in f1 för att det e samma sak att gämföra f1 med rally som carmageddon med rally. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 ja håller egentligen me de va lite dumt att dra in "carmageddon" i kategorin "rally". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Ne men det e ju inte så lätt att veta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 då snackar vi "nfs:hot pursuit 2" istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 då snackar vi "nfs:hot pursuit 2" istället. OK.. det e nog det bästa motorcykel spelet som har gjorts hahaha ne jag skoja Jag tycker det e ganska långtråkigt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 ja menar "need for speed:hot pursuit 2" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Carmageddon är som sagt inte rally, men det är ju grymt kul iaf!! NFS är även det roligt, men jag tycker man tröttnar på bilspel efter ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 förut var kategorin "rally" min favorit men nu har ja gåt över till "action" och ja startade den här topic:en för attt höra om va andra tycker om"rally". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts