voodo Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Jag skulle installera ett nytt skin, men då råkade jag fiffla till med pimptr.txd så när jag startar spelet så hänger de sig och stängs ner när det har laddat hälften. Om nån skulle kunna vara schysst och zippa pimptr.txd och lägga in här eller om nån vet nån hemsida med original grejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Jag har inte ens en sån fil. Säker på att den heter pimptr.txd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Här får du, den är omodifierad. pimptr.zip Jag har inte ens en sån fil. Säker på att den heter pimptr.txd? Jo den heter så. Den ligger i player.img. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 (redigerad) Här får du, den är omodifierad. pimptr.zip Jo den heter så. Den ligger i player.img. Jaha, den var inbäddad i en .img Redigerad 6 februari, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts