Merkky Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Minns att när jag precis fått mitt första Xbox, att det följde med nåt spel som gick ut på att man skulle åka på rullskridskor i nån lite "fantasy liknande" värld. Man skulle måla graffiti och hjälpa sitt gäng att äga en massa områden. Fick bara ett sånt sug efter det spelet igår, hoppas att nån kan hjälpa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Minns att när jag precis fått mitt första Xbox, att det följde med nåt spel som gick ut på att man skulle åka på rullskridskor i nån lite "fantasy liknande" värld. Man skulle måla graffiti och hjälpa sitt gäng att äga en massa områden. Fick bara ett sånt sug efter det spelet igår, hoppas att nån kan hjälpa.. Jet set radio future? Var mitt första spel till Xbox Info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 menar du möjligen airblade? lr de kanske var till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Jag tror att det är Jet Set Radio Future, precis som Alftakillen sade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Jet Set Radio Future. jete kul spel!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Jet Set Radio Future. jete kul spel!1 eere jete kul speel?++ (Merkky?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Ah minnen! Det fick man spela innan Halo kom. Hos vänner då, jag hade ingen Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Jet set radio future var det ja! UNDERBART spel, undrar bara vad jag gjort av min skiva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Åh, så jävla kul var det! Fanns det inte nått som bara hette Jet Set Radio? Det kan ha funnits till Dreamcast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Åh, så jävla kul var det! Fanns det inte nått som bara hette Jet Set Radio? Det kan ha funnits till Dreamcast... Jag kommer ihåg något såndant jag med. Det fanns något Jet Set till Dreamcast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts