Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En av mina anställda har gått och blivit helt inaktiv, så jag letar en ny arbetare. Om någon med mycket skill i food är intresserad så hör av er.

Kebab har förtur ifall han vill komma tillbaka, men annars är det skill som avgör.

Vi har alla samma problem. Jag har gått från 16 arbetare till 8 aktiva. Xazzi får snart sparken.

Hus uppe btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Underrättelsetjänsten meddelar:

Hur många dagar är det kvar till kriget? Börjar bli lite intensivt nu om dom skulle börja attackera. Vi har knappast varit aktiva alls. Sida 1 - 68 gjordes på ca 1 vecka. Sida 68 - 99 på över en månad. Men ja, det finns kanske inte så mycket mer att göra just nu, men ändå. Eloge till eXotic också :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många dagar är det kvar till kriget? Börjar bli lite intensivt nu om dom skulle börja attackera. Vi har knappast varit aktiva alls. Sida 1 - 68 gjordes på ca 1 vecka. Sida 68 - 99 på över en månad. Men ja, det finns kanske inte så mycket mer att göra just nu, men ändå. Eloge till eXotic också :o

Har för mig att krigsfunktionen ska aktiveras idag eller imorgon.

Måste skaffa moving ticket, kan vara bra att ha.

Har vi den minsta chans att klara en attack från Pakistan?

Nästan alla har ju blivit inaktiva nu. :)

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är onödigt att hamstra moving tickets.

1. Ni kan inte dö i krig.

2. När Pakistan tar över regionerna ni bor i blir ni pakistanier och de har gott om moving tickets till ett billigt pris.

3. Kongressmedlemmar och presidenten förflyttas automatiskt till huvudstaden om regionen de bor i faller. Om huvudstaden faller, blir den största kvarvarande staden ny huvudstad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor