The Dude Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 En av mina anställda har gått och blivit helt inaktiv, så jag letar en ny arbetare. Om någon med mycket skill i food är intresserad så hör av er. Kebab har förtur ifall han vill komma tillbaka, men annars är det skill som avgör. Nooooo jag klarar mig inte utan Kebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 En av mina anställda har gått och blivit helt inaktiv, så jag letar en ny arbetare. Om någon med mycket skill i food är intresserad så hör av er. Kebab har förtur ifall han vill komma tillbaka, men annars är det skill som avgör. Vi har alla samma problem. Jag har gått från 16 arbetare till 8 aktiva. Xazzi får snart sparken. Hus uppe btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 The Dude, det finns helt nya medlemmar som söker jobb. Ni andra också, eftersom Indian Food AB är Q2 kan inte jag ge jobb till nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Är det nu jag ska börja löneförhandla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Hmm.. Inte bra med inaktiva arbetare. Om det är någon från forumet kan ni ju testa att pma dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Xazzi sparkad. Jobbat 4 dagar på 3 veckor. Så summan av kardemumman. JSHC sparkad. Xazzi sparkad. Vinnie1 bannad. Vinnie2 slutat. Jazz slutat. Random noob slutat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Åhhh. Ledsen, Stellan. Glömmer Erepublik mest hela tiiiiiiden. Intresset har minst sagt svalnat, därför min kära tidskrift inte ligger ute med några fräscha artiklar heller. Har inte direkt tid att engagera mig, och då blir spelet lätt tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Tackleberry, 4.12 i food skill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Tackleberry, 4.12 i food skill. Anställer gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Hehe, även om jag varit borta så har jag skött Erepublik. Loggat in minst en gång om dagen och jobbat, tränat och eventuellt röstat på diverse förslag från Umberto. Go me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Underrättelsetjänsten meddelar: Pakistan "Intelligence reports show that they are going for India and signing the pact with us at first then attacking India while we can"t attack them." -says an unnamed person in Iran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Underrättelsetjänsten meddelar: Hur många dagar är det kvar till kriget? Börjar bli lite intensivt nu om dom skulle börja attackera. Vi har knappast varit aktiva alls. Sida 1 - 68 gjordes på ca 1 vecka. Sida 68 - 99 på över en månad. Men ja, det finns kanske inte så mycket mer att göra just nu, men ändå. Eloge till eXotic också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 (redigerad) Hur många dagar är det kvar till kriget? Börjar bli lite intensivt nu om dom skulle börja attackera. Vi har knappast varit aktiva alls. Sida 1 - 68 gjordes på ca 1 vecka. Sida 68 - 99 på över en månad. Men ja, det finns kanske inte så mycket mer att göra just nu, men ändå. Eloge till eXotic också Har för mig att krigsfunktionen ska aktiveras idag eller imorgon. Måste skaffa moving ticket, kan vara bra att ha. Har vi den minsta chans att klara en attack från Pakistan? Nästan alla har ju blivit inaktiva nu. Redigerad 28 mars, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Fasen så dyra biljetterna är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Fasen så dyra biljetterna är. Hur mycket behöver du? Jag kan skicka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Brukar Picos moving ticket kosta mindre än expresos? För isåfall väntar jag tills han kommer ut med en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Haha, vi som sitter i kongressen kan inte fly landet om det skulle behövas. Rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Brukar Picos moving ticket kosta mindre än expresos? För isåfall väntar jag tills han kommer ut med en. Har för mig att hans brukar ligga på runt 35-37 INR. Behöver vänta jag med, har inte råd med dom dyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Det är onödigt att hamstra moving tickets. 1. Ni kan inte dö i krig. 2. När Pakistan tar över regionerna ni bor i blir ni pakistanier och de har gott om moving tickets till ett billigt pris. 3. Kongressmedlemmar och presidenten förflyttas automatiskt till huvudstaden om regionen de bor i faller. Om huvudstaden faller, blir den största kvarvarande staden ny huvudstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Och vad är taktiken om/när vi blir attackerade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts