kicken Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Dom kostar 57 , har bara 50 Köp inte av dom. Vänta tills Pico kommer upp med nya tickets. Repeterar, köp inte av Expresos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Köp inte av dom. Vänta tills Pico kommer upp med nya tickets. Repeterar, köp inte av Expresos. Just det kobbe, läs vad vi skriver. Vänta på biljetter från Ranchi Routes Intl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Hur funkar det här spelet? Kostar det pengar? Måste man få en invite av någon av er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) Hur funkar det här spelet? Kostar det pengar? Måste man få en invite av någon av er? Du kan läsa om det mesta i förstaposten. Ja, man måste få en invite och det kostar inte pengar nej. Redigerad 24 mars, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Jag har registrerat mig nu.. Måste bara ha en invite antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Jag har registrerat mig nu.. Måste bara ha en invite antar jag. Skicka ett pm med din mail till mig så kan jag invita dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Jag vill inte vara en "congressmen" längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) Fan, köpte moving ticket av Expresos. Tweak! Löneförhöjning! 4.03 i skill! Redigerad 24 mars, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Fan, köpte moving ticket av Expresos. Tweak! Löneförhöjning! 4.03 i skill! Går Tweak plus fortfarande? Han har ju typ 300 på marknaden som ingen köper. Poor, poor Tweak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Men vad i helvete? Har admin deletat invites? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Så jag kommer inte att kunna vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Så jag kommer inte att kunna vara med? Jag har fortfarande mina kvar. Skicka din mail via PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Men vad i helvete? Har admin deletat invites? Ja, läste det i någon nyhet. Allt för att de ska kunna tjäna pengar lättare, gissar jag. Dock införde dom en gräns för hur mycket guld man kan köpa (för att visa att de bryr sig om spelet och inte bara om pengar), men den var ändå löjlig. Man kan "bara" köpa 20 guld per vecka, det innebär att de kan få in €10 för varje medlem per vecka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Går Tweak plus fortfarande? Han har ju typ 300 på marknaden som ingen köper. Poor, poor Tweak. You know me... I manage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Tack för invite Kicken. Nu är jag medlem.. vet bara inte hur jag kommer igång.. ska läsa första posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Tack för invite Kicken. Nu är jag medlem.. vet bara inte hur jag kommer igång.. ska läsa första posten. Ja, gör det. Var noga med att placera dig i Indien om du vill hålla ihop med GTASajtare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 Ja, gör det. Var noga med att placera dig i Indien om du vill hålla ihop med GTASajtare. Redan gjort. Fick precis ett jobb, "Indian Attack" hette företaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 En av mina anställda har gått och blivit helt inaktiv, så jag letar en ny arbetare. Om någon med mycket skill i food är intresserad så hör av er. Kebab har förtur ifall han vill komma tillbaka, men annars är det skill som avgör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Shiet, Indien har rasat rejält på top countries-listan. --- Nu finns lite relativt billigt guld ute på marknaden. 1 guld - 25 INR. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts