Tweak Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Köpte moving ticket av Pico. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 (redigerad) Bah, jag slösade min moving ticket när jag flyttade till Gandhinagar för att sno åt mig tronen (bli borgmästare). Och det blev ju inte av. Hur långt är det kvar till kriget? Redigerad 23 mars, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Bah, jag slösade min moving ticket när jag flyttade till Gandhinagar för att sno åt mig tronen (bli borgmästare). Och det blev ju inte av. Hur långt är det kvar till kriget? Ja, har nån något exakt datum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Kriget startar 28 mars (eller var det 29 mars?). Tveksamt om Pakistan faktiskt kommer att anfalla oss, det kommer kosta dom mer guld att starta kriget än vad dom får från våran stadskassa, så dom skulle tjäna på en NAP eller en MPP med oss. Även om dom nu tänker anfalla oss så har vi nog ganska lång tid på oss då dom kommer att anfalla Iran först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Varför ska de anfalla Iran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 (redigerad) Well, både Pakistan och Iran har flyttat stora mängder soldater till gränsen och det har också skrivits i tidningar och på erepubliks forum att Pakistan ska anfalla Iran. Har för mig att Pakistans president gått ut och sagt att dom tänker anfalla Iran också. Redigerad 23 mars, 2008 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Oj! Men det där var hur, vet man något om varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Alltså, hur är det meningen att erepublik ska vara roligt om någon/några månader då hela världskartan kommer innehas av två-tre stormakter? Hur har utvecklarna funderat? http://www.inspiredofspirit.com/joomla/forum/style_emoticons/default/hmm.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 (redigerad) Oj! Men det där var hur, vet man något om varför? Nja dom ser väl Iran som det största hotet just nu. Redigerad 23 mars, 2008 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Alltså, hur är det meningen att erepublik ska vara roligt om någon/några månader då hela världskartan kommer innehas av två-tre stormakter? Hur har utvecklarna funderat? http://www.inspiredofspirit.com/joomla/forum/style_emoticons/default/hmm.gif Jag tror inte dom kommer ödsla allt guld på att gå i krig mot varenda land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Jag tror inte dom kommer ödsla allt guld på att gå i krig mot varenda land. Men om nu till exempel Sverige tar över några närliggande länder så tjänar de väl en massa guld på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Ja.. det är ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Men om nu till exempel Sverige tar över några närliggande länder så tjänar de väl en massa guld på det? Det kanske stämmer, har ingen aning om hur mycket guld alla länder har att tillgå. Skulle dock gissa på att de flesta skulle göra som oss om de blir hårt attackerade, alltså sticka med guldet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 India, treasury: 648.46 GOLD 32,132.57 INR Dem tjänar -4351,54 GOLD på att attackera oss. Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 jag har inte råd med moving ticket Det kostar 50 inr och jag har typ 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 jag har inte råd med moving ticket Det kostar 50 inr och jag har typ 10 Det ska vi nog ordna, hur mycket har du just nu? Men vänta iaf tills det kommer upp tickets från Pico's företag, dom kostar ungefär 30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 jag har inte råd med moving ticket Det kostar 50 inr och jag har typ 10 Jag kan skicka 40 till dig, om ingen annan redan gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) Jag kan skicka 40 till dig, om ingen annan redan gjort det. ingen har skickat förutom stammper 10 INR... jag har 20 INR totalt nu Redigerad 24 mars, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 ingen har skickat förutom stammper 10 INR... jag har 20 INR totalt nu Skickat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Dom kostar 57 , har bara 50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts