Jump to content

Erepublik

zizzy
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lite mer aktivitet här pl0x, nu när krigsfunktionen är nära. Jag har halvt rustat upp med mat, gifts, vapen och hus. Jobbar och tränar varje dag. Finns just nu inte så mycket mer att göra, men jag antar att det kommer...

Pakistan kommer skövla oss så fort de får chansen. Om det går käpprätt åt helsike flyr jag till Europa fortare än kvickt, jag tänker inte sitta kvar och dö utan vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi måste komma upp med en backup-plan. Pico, Umberto - någon?

Sänka priset på guld och låta invånarna köpa upp allt guld Indien äger, därefter fly till något land och börja om på nytt?

Det skulle alltså vara i en extrem situation, om Pakistan helt och hållet ignorerar fredsförslag och bara köttar ner oss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sänka priset på guld och låta invånarna köpa upp allt guld Indien äger, därefter fly till något land och börja om på nytt?

Det skulle alltså vara i en extrem situation, om Pakistan helt och hållet ignorerar fredsförslag och bara köttar ner oss.

Det borde nog gå. Frågan är vilket land i såfall. Och sedan får vi se vad presidenten säger. Fick reda att det kostar 5000 guld att starta ett krig. Det är rätt....mycket, så. Men det är nog många länder som har så mycket, tror jag iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp. När Indien bara har 2-3 regioner kvar kommer jag att sälja statsguldet så att pakistanierna inte får nåt. :) Sen kan vi massflytta till t.ex. Österrike. :D

Vi bör också komma ihåg att Pakis är allierade med Indonesien och indonesierna kommer troligtvis att invadera Thailand och sedan oss, dvs tvåfrontskrig. Dessutom är kineserna allierade med indonesierna men de har knappast resurser att invadera någon.

Man kan inte dö i krig btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor