Kebab Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Tråkigt att det inte blir någon borgmästare i Gandhinagar förrän nästa månad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Varför jag? För att du är den enda kandidaten i den staden från BTP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 För att du är den enda kandidaten i den staden från BTP. Hmm, det säger du...? Aja, låter skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 JAAA! Har fått tillbaka mina 15 guld som gått förlorade pga buggar. Efter 12 skickade PM mellan mig och admin så kunde han äntligen tro på mig. Härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 JAAA! Har fått tillbaka mina 15 guld som gått förlorade pga buggar. Efter 12 skickade PM mellan mig och admin så kunde han äntligen tro på mig. Härligt! Grattis. Störande, det står inte 4.00 Gold längre, det står 4 Gold... det ser ju så mycket mindre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Hus uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Housing skill 4.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Lite mer aktivitet här pl0x, nu när krigsfunktionen är nära. Jag har halvt rustat upp med mat, gifts, vapen och hus. Jobbar och tränar varje dag. Finns just nu inte så mycket mer att göra, men jag antar att det kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Lite mer aktivitet här pl0x, nu när krigsfunktionen är nära. Jag har halvt rustat upp med mat, gifts, vapen och hus. Jobbar och tränar varje dag. Finns just nu inte så mycket mer att göra, men jag antar att det kommer... Pakistan kommer skövla oss så fort de får chansen. Om det går käpprätt åt helsike flyr jag till Europa fortare än kvickt, jag tänker inte sitta kvar och dö utan vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Krigsfunktionen kommer ju bara att sabba allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Ska vi gemensamt komma upp med en backup-plan, ifall allt skiter sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Ska vi gemensamt komma upp med en backup-plan, ifall allt skiter sig? Vi måste komma upp med en backup-plan. Pico, Umberto - någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Vi måste komma upp med en backup-plan. Pico, Umberto - någon? Sänka priset på guld och låta invånarna köpa upp allt guld Indien äger, därefter fly till något land och börja om på nytt? Det skulle alltså vara i en extrem situation, om Pakistan helt och hållet ignorerar fredsförslag och bara köttar ner oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Sänka priset på guld och låta invånarna köpa upp allt guld Indien äger, därefter fly till något land och börja om på nytt? Det skulle alltså vara i en extrem situation, om Pakistan helt och hållet ignorerar fredsförslag och bara köttar ner oss. Det borde nog gå. Frågan är vilket land i såfall. Och sedan får vi se vad presidenten säger. Fick reda att det kostar 5000 guld att starta ett krig. Det är rätt....mycket, så. Men det är nog många länder som har så mycket, tror jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Sänka priset på guld och låta invånarna köpa upp allt guld Indien äger, därefter fly till något land och börja om på nytt? Det skulle alltså vara i en extrem situation, om Pakistan helt och hållet ignorerar fredsförslag och bara köttar ner oss. Japp. När Indien bara har 2-3 regioner kvar kommer jag att sälja statsguldet så att pakistanierna inte får nåt. Sen kan vi massflytta till t.ex. Österrike. Vi bör också komma ihåg att Pakis är allierade med Indonesien och indonesierna kommer troligtvis att invadera Thailand och sedan oss, dvs tvåfrontskrig. Dessutom är kineserna allierade med indonesierna men de har knappast resurser att invadera någon. Man kan inte dö i krig btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Ja! Flytta till Österrike och sätta nya käppar i hjulet för Rootas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Ja! Flytta till Österrike och sätta nya käppar i hjulet för Rootas. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Haha, nu blir det ju kul igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 Har köpt en moving ticket, bara som att ha vid nödfall om vi skulle vara tvungna att fly landet. Rekommenderar att köpa det, nu när krigen knackar på dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2008 har inte jobbat på flera dagar nu eftersom jag inte varit hemma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts