The Dude Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Jag skulle egentligen kunna byta företag, då matmarknaden i Indien är mer än mättad (no pun intended), men det känns tråkigt att börja om på 1 i skill igen. Vad erbjuder du för lön Shantaram? Edit: Ja, Gandhinagar var det ja! Alltså, jag kommer nog inte tjäna på att ge dig mer än 2, men du får samma lön du har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Jag skulle egentligen kunna byta företag, då matmarknaden i Indien är mer än mättad (no pun intended), men det känns tråkigt att börja om på 1 i skill igen. Vad erbjuder du för lön Shantaram? Edit: Ja, Gandhinagar var det ja! *Ger klartecken* Flytta till Gandiwhatever. Btw. har jag inte lyckats bestämma kandidaten i Bhubasomethingorother. Argus, Tall Barr, Pixie eller Tossie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 (redigerad) Alltså, jag kommer nog inte tjäna på att ge dig mer än 2, men du får samma lön du har nu. Jag har nu sagt upp mig från New Delhicious Indian Food AB (INGET AVGÅNGSVEDERLAG?! ) och lagt upp mitt CV. *Ger klartecken* Flytta till Gandiwhatever. Done and done! -5 i wellness! Dooh! Edit: Tack The Dude och Gemage, ska ge gåvor till er med så fort jag får tag på några. Redigerad 18 mars, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Jag har som sagt tre anställda men oftsat bara en som jobbar, ibland är det ingen. jag har arbetat 100%, så de så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 The Dude, jag vill börja jobba hos dig. Heter Hollow ingame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 (redigerad) The Dude, jag vill börja jobba hos dig. Heter Hollow ingame. Du är så välkommen! Är det någon som vet hur man räknar ut vilken produktivitet anställda har baserat på skill och wellness? Både lönerna och priset är nämligen bara satta utan kalkylering. Redigerad 19 mars, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 (redigerad) Indiens stadskassa ligger på 643 GOLD och 31 867 INR, vad används pengarna till egentligen? Kan presidenten bestämma skatterna? --- Nu tror jag förresten att BG kan producera tillräckligt, har 5 anställda av 6 som har jobbat idag. Edit: Ger Kobbe en löneökning också. Mest symboliskt eftersom INR ändå är så ovärt jämfört med guld. Redigerad 19 mars, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Val imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Val imorgon? Oj. Det har redan gått en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Det finns ingen kandidat att rösta på i Mumbai. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Det verkar vara nått fel, för det finns ingen kandidat att rösta på i Hyderabad heller. Om jag inte minns fel kollade jag det för någon dag sedan och då var iaf StellHell BTP's kandidat i Hyderabad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 När det inte finns några andra som ställer upp i val så blir det ännu en period för personen som satt innan. Antar jag iaf. Hus uppe btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Finns ingen kandidat alls i Bhubaneswar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 (redigerad) Sorry, sorry. Jag har varit på elefantjakt, skall fixa kandidater asap. edit: Well fucking fuck. Det gick inte att göra så nu är vi utan kandidater i 2-3 städer. Jag (en idiot och jubelåsna) trodde att valet var på fredag och hade inte fixat hela listan. Felet och skulden ligger naturligtvis helt och hållet hos mig. Indiens stadskassa ligger på 643 GOLD och 31 867 INR, vad används pengarna till egentligen? Kan presidenten bestämma skatterna? --- Nu tror jag förresten att BG kan producera tillräckligt, har 5 anställda av 6 som har jobbat idag. Edit: Ger Kobbe en löneökning också. Mest symboliskt eftersom INR ändå är så ovärt jämfört med guld. Ja, jag kan bestämma skatterna men kongressen måste godkänna ändringarna. Pengarna används för tillfället till ingenting, guldet skall man kunna använda till att starta krig men den funktionen är ju inte aktiverad. Förra veckan kunde jag lyfta pengar och guld ur statskassan men nu (med den nya presidentadminpanelen) kan jag bara sälja dem på valutamarknaden. Redigerad 20 mars, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Local elections in New Delhi. Jag som Mayor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Local elections in New Delhi. Jag som Mayor? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Ja? Vad är det konstiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Ja? Vad är det konstiga? Varför jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts